Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/25/0672
OBOWIĄZKI:
- obsługa kancelaryjna Urzędu (otwieranie korespondencji przychodzącej, kompletowanie dokumentów, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wysyłki)- wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Młodszy Specjalista ds. administracji

Firma: Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 18.04.2025

Zakres obowiązków: Nadzorowanie dokumentacji w firmie, Usprawnianie przepływu informacji, Wsparcie w obsłudze księgowo-kadrowej, Tworzenie prezentacji, Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Wymagania: Biegłość w MS Office, Dobra organizacja pracy,...

Więcej informacji >>

Lekarz Medycyny Pracy

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 18.04.2025

Zapewnienie kompleksowej opieki nad pacjentami w zakresie medycyny pracy. Utrzymanie wysokich standardów medycznych oraz dbałość o ich stałe podnoszenie. Tytuł lekarza specjalisty. Aktywne prawo wykonywania zawodu lekarza. Biegła umiejętność obsługi...

Więcej informacji >>

Mistrz warsztatu samochodowego

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 18.04.2025

Wsparcie dealerów w rozwiązywaniu problemów technicznych Tworzenie, weryfikacja i optymalizacja procesów posprzedażowych, gwarancyjnych oraz zamówień i magazynowania Koordynowanie obsługi posprzedażowej oraz procesów gwarancyjnych Prowadzenie szkoleń dla...

Więcej informacji >>