Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Numer: StPr/25/0325
OBOWIĄZKI:
Obsługa kancelarii komendy - pisma przychodzące i wychodzące. Obsługa programu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją. Pomoc w prowadzeniu archiwum. Obsługa programu z ewidencją czasu służby i pracy. Obsługa urządzeń biurowych. Poznanie zasad funkcjonowania jednostki organizacyjnej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programów MS-Office)


Wymagania inne:

odporność na stres, komunikatywność

Miejsce pracy:

Grodzisk Mazowiecki


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Global Supply Chain & Customer Service Specialist

Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 08.11.2025

Position: At JTI, we offer an ambitious career opportunity that will allow you to be part of a world-class team dedicated to excellence. As a Global Supply Chain & Customer Service Specialist, you will play a pivotal role in managing operations within the GBS...

Więcej informacji >>

Asystent / Asystentka Biura

Firma: Enodo Advisors Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 08.11.2025

Opis stanowiska: Obsługa telefonu, poczty i podstawowych narzędzi biurowych Powitanie gości oraz dbanie o porządek w przestrzeni wspólnej Organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Stały kontakt z firmami zewnętrznymi oraz współpraca z...

Więcej informacji >>

Pracownik ds. utrzymania czystości

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 08.11.2025

utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych, sprzątanie kuchni, toalet oraz wspólnych przestrzeni, uzupełnianie środków higienicznych i dbałość o ich właściwe wykorzystanie, zgłaszanie zauważonych usterek i zapotrzebowania na...

Więcej informacji >>