Ogłoszenie numer: 10134257, z dnia 2025-08-18

Klient portalu Praca.pl

Straszy Specjalista ds. Badań i Analiz

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie analiz jakości przesyłek pocztowych
  • Przygotowywanie raportów i prezentacja wyników
  • Monitorowanie realizacji celów operacyjnych
  • Współpraca z oddziałami regionalnymi
  • Tworzenie raportów dla Zarządu, instytucji nadzorczych (np. UKE, NIK, MAP)

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość Excela i pakietu MS Office
  • Znajomość technologii GPS
  • Analityczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Dobra organizacja pracy i komunikatywność

Oferujemy

  • Opiekę mentora na start
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowania do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
  • Karta Multisport, zniżki na paliwo i oferty partnerskie
  • Możliwość wsparcia w trudnych sytuacjach życiowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Asystent Finansowy Projektów

Firma: Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 22.08.2025

Zakres obowiązków: Koordynacja przychodów i harmonogramów płatności projektowych. Wsparcie PM-ów w planowaniu budżetów i monitoringu finansowym projektów. Optymalizacja procesów fakturowania i przepływu danych do księgowości. Przygotowywanie analiz i...

Więcej informacji >>

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Terenowej

Firma: Lotte Wedel Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Legionowo

Opublikowano: 22.08.2025

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Realizacja celów sprzedażowych i rozwój sprzedaży w podległym regionie Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Dbanie o ekspozycję produktów i pozytywny wizerunek firmy...

Więcej informacji >>

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Unidevelopment S.A

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 22.08.2025

Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,...

Więcej informacji >>