Starszy specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
praca biurowa, praca na parterze, praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu, wyjazdy służbowe krajowe, praca związana z obsługą klienta, zagrożenie korupcją, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, brak oznaczeń dla osób niewidomych, pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.
Zakres zadań
- Udziela wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów regulujących postępowanie w sprawach dotyczących ustalania poziomu potrzeby wsparcia oraz dokonuje weryfikacji formalno-prawnej wniosków o ustalenie poziomu potrzeby wsparcia,
- Przyjmuje i rejestruje wnioski o ustalenie poziomu potrzeby wsparcia w celu zapewnienia prawidłowego obiegu korespondencji, w tym dokonuje oceny formalnej wniosków o ustalenie poziomu potrzeby wsparcia,
- Prowadzi postępowania administracyjno-sądowe w związku z wydawaniem decyzji ustalających poziom potrzeby wsparcia, w tym sporządza m.in. zawiadomienia, wezwania, projekty postanowień i decyzji,
- Przygotowuje projekty odpowiedzi w trybie dostępu do informacji publicznej w zakresie informacji gromadzonych w postępowaniu o ustalenie poziomu potrzeby wsparcia,
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi, wnioski oraz petycje z zakresu zadań realizowanych przez oddział.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość ustaw: o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych, o świadczeniu wspierającym, Kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office), analitycznego myślenia, skutecznej komunikacji
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Asystent do spraw księgowości
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 24.02.2025
- wprowadzanie dokumentów do systemów finansowych- wystawianie faktur- obsługa korespondencji- przygotowywanie tekstów merytorycznych o tematyce finansowej- sporządzanie deklaracji- wykonywanie innych prac biurowych zleconych przez opiekuna Wymagania konieczne:...
Więcej informacji >>Pracownik utrzymania czystości
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 24.02.2025
koszenie trawy, grabienie, odśnieżanie, zamiatanie chodników, okurzanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
Więcej informacji >>Pomocnik kucharza
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 24.02.2025
doraźna pomoc szefowi kuchni i pozostałym kucharzom, obróbka produktów niezbędnych do przygotowywania dań i posiłków oraz deserów, zmywanie i sprzątanie kuchni, przestrzeganie procedur, zasad oraz standardów sanitarnych Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
Więcej informacji >>