Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Efektywności i Jakości Sprzedaży
Forma zatrudnienia: B2B
Tryb pracy: Hybrydowy
Rekrutacja zdalna
- Zawiązywanie i rozwiązywanie umów o współprace z Handlowcami - według wskazanego schematu
 - Odpowiedzialność za rozwój procesu „Onboardingu" handlowców
 - Koordynacja Konkursów (vendorskich oraz własnych) w kanale DKB
 - Opracowywanie i wdrażanie inicjatyw mających na celu poprawę oraz zwiększenie efektywności sprzedaży
 - Inicjowanie oraz prowadzenie projektów usprawniających procesy obsługowe klienta wewnetrznego w dziale
 - Bliska współpraca z handlowcami oraz kierownikami regionalnymi
 - Organizacja szkoleń produktowych - dbanie o odpowiedni rozwój handlowców z obszaru produktowego
 - Dbanie o jak najwyższą jakość procesów administracyjnych w kanale DKB
 
- Doświadczenie we współpracy z kanałami sprzedaży
 - Zaangażowanie i inicjatywa
 - Samodzielność i kreatywność
 - Wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: zarządzanie,
 - Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office - szczególnie Excel oraz PowerPoint
 - Język Angielski komunikatywny
 - Prawo jazdy kategorii B
 
Jesteśmy zespołem odpowiedzialnym za rozwój segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w T-Mobile. Naszą codziennością jest bardzo bliska współpraca z kanałami sprzedaży B2B - szczególnie Doradcami Klienta Biznesowego. Zmieniamy nieergonomiczne procesy, wprowadzamy innowacyjne inicjatywy wspomagające i rozwijające sprzedaż. W naszym zespole ważną wartością jest duża wolność we wdrażaniu własnych pomysłów.
- Współpraca w oparciu o umowę B2B
 - Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach
 - Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
 - Brak dress codeu - u nas możesz być sobą
 - Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos
 - Znam Talent- szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy
 
Odpowiadamy za przychody z danej linii produktowej/usługowej i ich bieżący monitoring oraz raportowanie.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Menedżer ds. Rozwoju (Business Development Manager)
Firma: AGS Engineering s.r.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 04.11.2025
Key Responsibilities: Drive new business development in Poland and business-linked markets. Identify and secure opportunities within the injection moulding industry. Build and manage long-term client relationships. Negotiate and close commercial agreements. Conduct...
Więcej informacji >>Doradca Klienta
Firma: Bank Pocztowy S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Legionowo
Opublikowano: 04.11.2025
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...
Więcej informacji >>Doradca Klienta
Firma: Bank Pocztowy S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 04.11.2025
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...
Więcej informacji >>