Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Starszy specjalista k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/08755
OBOWIĄZKI:
- realizacja zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Pakiet MS Office


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość programu MS Office, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy, bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność, terminowość, doświadczenie zawodowe: 3 lata pracy na stanowisku min. specjalisty w zamówieniach publicznych.Godziny pracy: 8.15- 16:15

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

od 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno

Opublikowano: 17.08.2025

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań...

Więcej informacji >>

Inspektor / Inspektorka ds. BHP

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno

Opublikowano: 17.08.2025

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i zapewnienie zgodności obowiązujących w sklepie instrukcji, procedur, zaświadczeń z obowiązującymi przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy...

Więcej informacji >>

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 17.08.2025

Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...

Więcej informacji >>