PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 006/25/DRK/SS/GS

Główne obowiązki:

  • udział w przygotowywaniu i realizacji strategii komunikacji o systemie rad sektorowych z uwzględnieniem różnych interesariuszy systemu, w tym:
    • analizowanie odbiorców komunikatów i sposobów dotarcia;
    • prowadzenie monitoringu wydarzeń organizowanych przez rady sektorowe;
    • monitorowanie wydarzeń z obszaru zainteresowania systemu rad sektorowych oraz przygotowywanie udziału przedstawicieli PARP w wydarzeniu, w tym materiałów do wystąpień;
    • przygotowywanie angażujących komunikatów o systemie rad sektorowych z wykorzystaniem różnych mediów.
  • udział w przygotowywaniu i realizacji konkursów na najlepsze inicjatywy w obszarze współpracy na linii biznes-edukacja-administracja publiczna i podnoszenia kompetencji, w tym:
    • przygotowywanie założeń konkursowych, w tym regulaminu konkursu;
    • współpraca nad ustaleniem i pozyskaniem patronatów nad konkursem, zarówno instytucjonalnych jak i medialnych;
    • przygotowanie merytoryczne uroczystości wręczenia nagród oraz konferencji.
  • współpraca z przedstawicielami rad sektorowych oraz z właściwymi zespołami PARP.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie zawodowe w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji : - minimum roczne na stanowisku Starszy Specjalista, - minimum 2 lata na stanowisku Główny Specjalista;
  • doświadczenie w planowaniu od strony merytorycznej, jak i organizacyjnej minimum 1 konferencji z udziałem prelegentów i uczestników, w formule stacjonarnej lub hybrydowej;
  • praktyczna wiedza z zakresu przygotowywania dokumentacji konkursowej wraz z dokumentami towarzyszącymi (jak np. wzór aplikacji konkursowej, zgody i oświadczenia uczestników, itp.);
  • bardzo dobra obsługa MS Word, MS Excel i MS PowerPoint;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
 Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • doświadczenie w przygotowywaniu minimum 1 regulaminu konkursu wraz z dokumentami towarzyszącymi (jak np. wzór aplikacji konkursowej, zgody i oświadczenia uczestników, itp.) - na stanowisko Głównego Specjalisty;
  • co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji - na stanowisko Głównego Specjalisty;
  • doświadczenie w planowaniu od strony merytorycznej, jak i organizacyjnej minimum 3 konferencji z udziałem prelegentów i uczestników, w formule stacjonarnej lub hybrydowej - na stanowisko Głównego Specjalisty;
  • ogólna wiedza z zakresu wyzwań dotyczących zapotrzebowania przedsiębiorców na kompetencje osób dorosłych i narzędzi, które są wykorzystywane, aby je zaspokajać;
  • ogólna wiedza z zakresu instytucji zaangażowanych w identyfikację luk kompetencyjnych i ich niwelowanie;
  • umiejętność przygotowywania atrakcyjnych i niebanalnych prezentacji w programie Power Point;
  • praktyczna wiedza z zakresu komunikacji Funduszy Europejskich lub działań realizowanych z Budżetu Państwa;
  • wykształcenie wyższe (marketing, dziennikarstwo).
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Mobilny Doradca Klienta

Firma: GRUPA PZU

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 19.04.2025

Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności obsługa Klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów...

Więcej informacji >>

Specjalista ds. Kadr i Płac

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 19.04.2025

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników na podstawie różnych form zatrudnienia Kontrola ewidencji czasu pracy, urlopów i absencji Przygotowywanie deklaracji i raportów dla...

Więcej informacji >>

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Firma: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 19.04.2025

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo,...

Więcej informacji >>