Starszy Specjalista / Główny specjalista ds. komunikacji i marketingu programu FEPW
Strategia i promocja:
- Planowanie i realizacja działań marketingowych i informacyjnych związanych z programem Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej (FEPW).
- Tworzenie i koordynacja kampanii promocyjnych związanych z projektami dofinansowanymi z FEPW.
- Opracowywanie treści i nadzorowanie aktualizacji stron internetowych związanych z FEPW.
- Redagowanie materiałów promocyjnych, informacyjnych i publikacji na potrzeby PARP.
- Planowanie, organizacja i koordynacja konferencji, webinarów, szkoleń oraz innych wydarzeń dotyczących FEPW.
- Współpraca z partnerami i instytucjami zewnętrznymi.
- Nadzór nad udziałem PARP w wydarzeniach zewnętrzynych, w tym wydarzeń płatnych, oraz organizacja inicjatyw własnych Agencji.
Organizacja i nadzór nad procesami:
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji (w tym zamówienia publiczne) związanej z FEPW.
- Współpraca z dostawcami i wykonawcami zewnętrznymi (np. agencje graficzne, drukarnie) przy tworzeniu materiałów promocyjnych.
- Prowadzenie postępowań zakupowych zgodnie z wewnętrznymi regulacjami.
Wsparcie i raportowanie:
- Udzielanie informacji i konsultacje dla pracowników PARP w zakresie działań promocyjnych.
- Monitorowanie i raportowanie efektów realizowanych działań marketingowych i wydarzeń.
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie – minimum 3 lata doświadczenia w obszarze marketingu, promocji lub organizacji wydarzeń (mile widziane w instytucjach publicznych lub organizacjach związanych z funduszami unijnymi).
- Znajomość narzędzi marketingowych – umiejętność tworzenia i realizacji kampanii promocyjno-informacyjnych, w tym obsługi stron internetowych oraz przygotowywania materiałów promocyjnych.
- Umiejętność organizacji wydarzeń – doświadczenie w planowaniu i koordynacji konferencji, webinarów, szkoleń oraz eventów branżowych.
- Umiejętności redakcyjne – lekkie pióro, umiejętność tworzenia angażujących treści promocyjnych i informacyjnych.
- Znajomość pakietu MS Office – biegłość w Excelu, Wordzie, PowerPoint.
- Zdolności analityczne i raportowanie – umiejętność monitorowania efektywności działań marketingowych oraz sporządzania raportów.
- Wysokie umiejętności interpersonalne – łatwość w nawiązywaniu kontaktów i współpracy z partnerami oraz instytucjami zewnętrznymi.
- Samodzielność i dobra organizacja pracy – umiejętność efektywnego zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
- Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych – praktyczna wiedza w zakresie procedur i dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi.
- Znajomość funduszy unijnych – szczególnie w kontekście Programu PT FEPW lub innych inicjatyw finansowanych z UE.
- Doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych lub organizacjach rządowych – ułatwiające poruszanie się w strukturach administracyjnych i procedurach formalnych.
- Umiejętność obsługi narzędzi graficznych (np. Canva, Adobe InDesign, Photoshop) – przydatna do tworzenia materiałów promocyjnych.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego – umożliwiająca współpracę z międzynarodowymi partnerami oraz analizowanie zagranicznych źródeł informacji.
- Umiejętność negocjacji i współpracy z podwykonawcami – przydatna przy organizacji wydarzeń i zakupie usług promocyjnych.
- Kreatywność i innowacyjne podejście do promocji – umiejętność tworzenia nieszablonowych kampanii i angażujących treści.
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Kierownik ds. Utrzymania Infrastruktury Torowej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 07.06.2025
Nadzór nad przeglądami i konserwacją torów (czyszczenie, smarowanie, regulacja) Koordynacja prac brygad utrzymaniowych i modernizacyjnych oraz wsparcie logistyczne (transport, materiały, sprzęt) Realizacja inwestycji torowych wraz z nadzorem wykonawców...
Więcej informacji >>Doradca Klienta
Firma: Provident Polska S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 07.06.2025
Mamy dla Ciebie: Wynagrodzenie : Zależne od Twoich osiągnięć, z prowizją, premiami oraz bonusem zespołowym za realizację celów. Programy wspierające Twoje zarobki w okresie wdrożenia Najlepsze narzędzia: Tablet, telefon z bezpłatnym abonamentem oraz...
Więcej informacji >>Doradca Klienta
Firma: Provident Polska S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Żyrardów
Opublikowano: 07.06.2025
Mamy dla Ciebie: Wynagrodzenie : Zależne od Twoich osiągnięć, z prowizją, premiami oraz bonusem zespołowym za realizację celów. Programy wspierające Twoje zarobki w okresie wdrożenia Najlepsze narzędzia: Tablet, telefon z bezpłatnym abonamentem oraz...
Więcej informacji >>