Starszy Specjalista ds. Zakupów
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: logistyka, zarządzanie lub pokrewne)
- Minimum 3 lata doświadczenia w zakupach, z czego co najmniej 2 lata w branży lotniczej lub zarządzaniu procesami zakupowymi
- Biegła znajomość procedur związanych z zakupami, zawieraniem umów i obiegiem dokumentów finansowych;
- Biegła znajomość systemu ERP/MRP, platformy zakupowej, pakietu MS Office i innych narzędzi wspierających procesy zakupowe
- Znajomość j. ang. Min. B2/C1
- Umiejętność tworzenia zaawansowanych analiz, raportów zakupowych oraz zarządzania dokumentacją techniczną na poziomie strategicznym
- Doświadczenie w negocjacjach strategicznych, umiejętność budowania długoterminowych relacji z dostawcami oraz zarządzania umowami handlowymi
- Dobra organizacja pracy, dokładność oraz umiejętność zarządzania czasem
- Komunikatywność, zdolność do budowania i utrzymywania relacji z partnerami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi, umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysyłanie zapytań w poszukiwaniu ofert dla niezbędnych produktów i usług
- Ocena otrzymanych ofert pod kątem dostępności i cen
- Codzienna koordynacja złożonych zamówień z dostawcą
- Analiza rynku pod kątem nowych dostawców, dostępności ci oraz cen usług i produktów
- Przygotowywanie raportów dotyczących kosztów serwisu, napraw i produkcji narzędzi
- Przygotowywanie dokumentacji narzędzi i wyposażenia wytwarzanego wewnątrz firmy
- Uczestniczenie w spotkaniach z PGL dotyczących otwartych postępowań zakupowych dla LOTAMS
- Raportowanie statusu prac i postępowań do bezpośredniego przełożonego
- Zastępstwo Kierownika Sekcji w razie nieobecności
Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest LOT AIRCRAFT MAINTENANCE SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, przy ul. Komitetu Obrony Robotników 45C, 02-146 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000352848, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRK, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 345 470 104,20 PLN, NIP: 522-294-67-95, REGON: 142321116 moich danych osobowych zawartych w formularzu aplikacyjnym i CV w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji.
Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Elektromonter instalacji elektrycznych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Miejsce pracy: mazowieckie / Wołomin
Opublikowano: 22.04.2025
pomoc w wykonywaniu instalacji elektrycznych, diagnozowanie, konserwacja, obsługa urządzeń elektrycznych Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: sprawność fizyczna, dokładność, skrupulatność
Więcej informacji >>Specjalista ds. płac
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Miejsce pracy: mazowieckie / Legionowo
Opublikowano: 22.04.2025
1) Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych w oparciu o aktualne angaże oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami.2) Prawidłowe i terminowe naliczanie zasiłków chorobowych,...
Więcej informacji >>Mechanik Samochodowy z Doświadczeniem
Firma: Auto Fus Group sp. J.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 22.04.2025
Opis stanowiska kompleksowa, samodzielna naprawa pojazdów samochodowych oraz wykonywanie czynności eksploatacyjnych, przestrzeganie procedur oraz postępowanie zgodnie ze standardami marek, przekazywanie informacji o przebiegu naprawy pojazdów, dbałość o...
Więcej informacji >>