Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Specjalista
Miejsce pracy: Legionowo
Numer: StPr/25/0155
OBOWIĄZKI:
Cel stanowiska: 1) Realizowanie zadań związanych z systemem kontroli dostępu do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie;2) Obsługa kancelaryjno-korespondencyjna oraz zapewnienie funkcjonowania sekretariatu wydziału.Zadania podstawowe: 1) realizowanie zadań związanych z obsługą systemu kontroli dostępu;2) wydawanie kart dostępowych do systemu kontroli dostępu oraz prowadzenie ich ewidencji;3) monitorowanie ważności przydzielonych uprawnień do systemu kontroli dostępu;4) nadawanie i odbieranie uprawnień do dostępu do obiektu i pomieszczeń objętych systemem kontroli dostępu;5) zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej (poczta mailowa, korespondencja przychodząca i wychodząca) oraz prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu;6) zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów;7) wsparcie przy obsłudze spotkań;8) realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza spraw i spotkań kadry kierowniczej wydziału;9) zaopatrywanie wydziału w materiały niezbędne do realizacji zadań;10) prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli wykorzystywanych przez policjantów oraz pracowników wydziału;11) prowadzenie ewidencji czasu służby policjantów i pracowników wydziału;12) monitorowanie ważności kart mikroprocesorowych km;13) protokołowanie odpraw służbowych;14) archiwizowanie dokumentacji;15) bieżąca obsługa poczty SEPP.Zadania dodatkowe: 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań;2) udział w przeprowadzaniu etapów doboru do służby w Policji;3) inicjowanie i opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych;4) opiniowanie projektów aktów prawnych;5) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym.Pozostałe informacje:Pracodawca wprowadził procedurę zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

współpracy, organizacji pracy własnej, interpretacji przepisów, oświadczenie zawodowe:niezbędne: ogólny staż pracy 1 rok/ 3 lata;pożądane: praca na stanowisku obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej przez co najmniej 2 lata;szczególne uprawnienia niezbędne: oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE;

Miejsce pracy:

Legionowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 369,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Specjalista ds. relacji z klientem (samochody marek luksusowych)

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 20.04.2025

Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami marek luksusowych Analiza potrzeb i oczekiwań Klientów Organizacja eventów i spotkań dla Klientów Współpraca z działami marketingu, sprzedaży oraz aftersales Dbanie o pozytywne relacje pomiędzy Klientem...

Więcej informacji >>

Pracownik magazynu

Firma: ZPC Milanówek Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Opublikowano: 20.04.2025

Zadania: Optymalizacja wykorzystania przestrzeni magazynowej. Przyjmowanie, zabezpieczanie i wydawanie towarów oraz surowców. Kontrola zgodności oraz stanów magazynowych. Obsługa urządzeń magazynowych, w tym wózków widłowych. Wymagania: Minimum 2-letnie...

Więcej informacji >>

Asystent rodziny k/m

Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 20.04.2025

1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,2. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,3. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,...

Więcej informacji >>