Specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury) oraz permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Zapewnia właściwy obieg korespondencji wchodzącej i wychodzącej przy użyciu Elektronicznego Systemu Zarządzania Dokumentami – „EZD”, zgodnie z wymogami Instrukcji Kancelaryjnej i Rzeczowego Wykazu Akt.
- Przygotowuje bieżącą korespondencję do podpisu i dekretacji Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Podsekretarza Stanu oraz kierownictwa departamentu.
- Prowadzi terminarz spotkań, narad i konferencji Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Podsekretarza Stanu oraz kierownictwa departamentu, w tym zapewnia organizację i obsługę techniczną spotkań (rezerwacja sal, zgłaszanie gości, zamawianie cateringu i zgłaszanie potrzeb technicznych).
- Zapewnia obsługę telefoniczną Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Podsekretarza Stanu oraz kierownictwa departamentu.
- Redaguje krótkie pisma, pozyskuje i gromadzi niezbędne informacje, powiela materiały, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom departamentu, monitoruje pocztę elektroniczną.
- Przechowuje kopie pism wychodzących, akta spraw, przygotowuje i przekazuje dokumentację Departamentu do Archiwum Rady Ministrów KPRM.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie obsługi sekretariatu
- Znajomość przepisów: z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym A2
- Posiadanie kompetencji miękkich: orientacja na klienta/interesanta, współpraca, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi klienta
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.02.2025
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała...
Więcej informacji >>Specjalista ds. sprzedaży
Firma: QrCharge
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.02.2025
Zakres obowiązków: Obsługa zapytań i zgłoszeń od potencjalnych klientów B2B otrzymywanych poprzez stronę internetową; Kontakt z właścicielami i menedżerami lokali gastronomicznych (restauracje, kawiarnie, bary, hotele); Prezentacja oferty i doradztwo w...
Więcej informacji >>Specjalista / Specjalistka ds. gwarancji (Usterki budowlane)
Firma: MPJ Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.02.2025
Umowa o pracę – 5 000 – 8 000 brutto Kontrakt B2B – 6 000 – 9 000 netto Zakres obowiązków: Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji Prowadzenie bieżącej...
Więcej informacji >>