Specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1. obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. przedstawiciele firm, z którymi komórka zawarła umowy dot. zakupu usług szkoleniowych lub organizujących wydarzenia okolicznościowe w siedzibie MSZ.
2. zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
Zakres zadań
- Opracowuje i dokonuje wstępnej kontroli pod względem formalno-rachunkowym oraz przedkłada do podpisu przełożonym dokumentację finansową komórki organizacyjnej. Wprowadza dokumenty finansowe do programu finansowo-księgowego.
- Zapewnia wsparcie logistyczne szkoleń, organizacji miejsc szkoleń i innych form podnoszenia kwalifikacji zawodowych, w tym utrzymywanie kontaktów i współpraca z komórkami organizacyjnymi MSZ w wymienionym zakresie.
- Zapewnia prawidłowe i zgodne z przeznaczeniem wykorzystanie majątku powierzonego Akademii, w tym zarządzanie salami szkoleniowymi i sprzętem dydaktycznym.
- Gromadzi dokumentację związaną z refundacją pracownikom ministerstwa kosztów podnoszenia kwalifikacji zawodowych, w tym kosztów szkoleń zewnętrznych oraz kształcenia na studiach wyższych i podyplomowych, aplikacji prawniczych, szkoleń zewnętrznych oraz kosztów nauki języków obcych.
- Proponuje zmiany dot. aktualizacji informacji zawartych na stronie internetowej oraz intranetowej MSZ w zakresie właściwości referatu.
- Współpracuje z kierownikiem referatu przy opracowywaniu sprawozdań, dokumentów, materiałów, projektów aktów prawnych, instrukcji wewnętrznych w zakresie właściwości referatu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub w zakresie finansów publicznych lub zamówień publicznych
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
- Znajomość aktów prawnych: ustawa o rachunkowości, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Prawo zamówień publicznych.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
- Umiejętność: współpracy, argumentowania.
- Zorientowanie na osiąganie celów, analityczne myślenie, samodzielność i inicjatywa.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wiedza: z zakresu ochrony danych osobowych oraz z dostępu do informacji publicznej.
- Znajomość obsługi programu finansowo-księgowego.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Facility Manager
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 24.02.2025
Opis stanowiska: Zarządzanie usługami w obszarze facility management w obiektach biurowych (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjno-recepcyjne) Kontrola wyników finansowych oraz podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o P&L Optymalizacja kosztów...
Więcej informacji >>Specjalista / Specjalistka w Wydziale Obsługi Klienta
Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 24.02.2025
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Rozpatrywanie wystąpień klientów zgodnie z wewnętrznymi procedurami PKP S.A., Monitoring standardów i poziomu dostosowania obiektów do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się,...
Więcej informacji >>Referent / Specjalista w Dziale Zarządzania Informacją i Wsparcia Organizacyjnego w Departamencie Analiz, Monitorowania Jakości i Optymalizacji Świadczeń
Firma: Centrala NFZ
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 24.02.2025
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: tworzenie raportów, prezentacji multimedialnych i innych form przedstawiania wyników analiz wykonanych w Departamencie; definiowanie obszarów merytorycznych możliwych do zaprezentowania na portalu dedykowanym zwiększaniu...
Więcej informacji >>