Specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1. zagrożenie korupcją,
2. permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa itd.) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
W związku z wyjazdami służbowymi otoczenie i warunki pracy mogą być różne.
Zakres zadań
- Koordynuje przygotowania do sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych w zakresie właściwości stanowiska.
- Weryfikuje dane księgowe w celu przygotowania ksiąg rachunkowych do sprawozdawczości budżetowej, finansowej i statystycznej oraz weryfikuje sprawozdania jednostek podległych.
- Sporządza sprawozdania w zakresie właściwości stanowiska, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Analizuje stosowanie przyjętych zasad rachunkowości, obowiązujących procedur oraz działania systemu finansowo-księgowego i proponuje modyfikacje istniejących rozwiązań w celu ich wprowadzenia i usprawnienia działających systemów.
- Wystawia dokumenty księgowe w celu zapewnienia staranności i rzetelności prowadzenia ksiąg rachunkowych.
- Księguje w systemie finansowo-księgowym w celu zapewnienia aktualnej i dokładnej informacji finansowej.
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, uzgadniania realizacji bieżących wydatków oraz prawidłowej i bieżącej ewidencji należności i zobowiązań, wydatków i dochodów Resortu.
- Potwierdza salda z kontrahentami w celu ustalania bieżących należności i zobowiązań Resortu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości
- Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
- Znajomość aktów prawnych: ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości.
- Wiedza specjalistyczna w zakresie rachunkowości.
- Umiejętność: współpracy, komunikacji, analitycznego myślenia.
- Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, elastyczność i otwartość na zmiany.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z obsługi systemu finansowo-księgowego.
- Praktyczna znajomość obsługi specjalistycznych programów komputerowych: finansowo-księgowych lub bankowości elektronicznej lub systemu Trezor.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail, Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach, Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych dotyczących sprzętu, Doradztwo produktowe oraz sprzedaż dopasowana do...
Więcej informacji >>Lekarz Neurolog
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji prawo wykonywania zawodu umiejętność obsługi komputera Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o UZ bądź KG – sam wybierasz elastyczne godziny pracy wsparcie edukacyjne -...
Więcej informacji >>Employee Lifecycle Specialist with Romanian language
Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR...
Więcej informacji >>