Specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek przy ul. Rakowieckiej 2a:
Wejście do budynku wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Dostęp do budynku, szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Wewnątrz budynku brak windy.
Łazienka na parterze dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
Ryzyko korupcyjne.
Kontakt z klientem zewnętrznym.
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania administracyjne w sprawach o udzielenie zezwolenia na nabycie nieruchomości przez cudzoziemców, w tym przygotowuje pisma i wystąpienia do innych organów administracji publicznej, sądów, stron w celu wyczerpującego zebrania materiału dowodowego w prowadzonych postępowaniach, w celu przygotowania rozstrzygnięcia administracyjnego, z którym może wiązać się znaczna odpowiedzialność Skarbu Państwa za szkody.
- Analizuje złożone w toku postępowania o udzielenie zezwolenia dokumenty pod względem wymogów formalno-prawnych, zgodności z obowiązującymi przepisami oraz wyciąga właściwe wnioski z zawartych w nich informacji celem zaproponowania rozstrzygnięcia (decyzji administracyjnej) zgodnego z ustalonym porządkiem prawnym w RP oraz zobowiązaniami międzynarodowymi RP.
- Wprowadza do komputerowej bazy danych informacje dotyczące prowadzonych postępowań administracyjnych z zakresu nabywania nieruchomości przez cudzoziemców.
- Prowadzi akta rejestrowe dotyczące prowadzonych postępowań administracyjnych.
- Udziela odpowiedzi na zapytania (głównie telefoniczne) stron postępowania i innych osób zainteresowanych otrzymaniem informacji dotyczących zasad nabywania nieruchomości, akcji i udziałów przez cudzoziemców.
- Analizuje i sprawdza pod względem zgodności formalnej i faktycznej dane zawarte w prowadzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych rejestrach, celem przygotowania corocznego sprawozdania z realizacji ustawy o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców przedstawianego Sejmowi RP.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub wyrażenie zgody na wszczęcie procedury zmierzającej do zapewnienia dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą "poufne"
- Znajomość oraz umiejętność interpretacji i zastosowania przepisów prawa materialnego (prawo cywilne, prawo spółek, prawo rodzinne, prawo gospodarcze, ustawy dotyczące zagadnień nabywania nieruchomości przez cudzoziemców, status cudzoziemców w RP, ustawa o fundacjach, Prawo o stowarzyszeniach) oraz procesowego (Kodeks postępowania administracyjnego), znajomość struktur funkcjonowania UE, znajomość struktur działania administracji publicznej, znajomość techniki legislacyjnej.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Kreatywność, orientacja na klienta, umiejętność myślenia analitycznego.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Customer Advisor with Korean
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 02.08.2025
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Więcej informacji >>Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Firma: Strabag BRVZ Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Pruszków
Opublikowano: 02.08.2025
Co jest dla nas ważne min. 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac, praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych, doświadczenie w obsłudze programów kadrowo...
Więcej informacji >>Specjalista / Specjalistka ds. Medycznej Obsługi Klienta
Firma: Foundever
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 02.08.2025
(Praca zdalna z terenu Polski) Kogo poszukujemy? Poszukujemy kandydata, który będzie wspierać pacjentów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia funkcjonowanie wielu osobom, jednak rozwiązanie proponowane przez naszego partnera biznesowego sprawia,...
Więcej informacji >>