Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta
Ogłoszenie numer: 10530344, z dnia 2025-12-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów z zachowaniem wysokich standardów
- Rozwiązywanie zgłoszeń i aktywne wsparcie klientów w codziennych potrzebach
- Realizacja i monitorowanie wskaźników satysfakcji klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) i podstawowa komunikacja po angielsku (A2)
- Wysoka kultura osobista i profesjonalne podejście
- Znajomość pakietu MS Office i sprawne korzystanie z narzędzi cyfrowych
- Zaangażowanie, motywacja i chęć rozwoju zawodowego
Oferujemy
- Umowę o pracę lub dla studentów umowę zlecenie
- Wynagrodzenie 46 zł brutto/h
- Hybrydowy model pracy (2 dni w biurze)
- Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport i inne benefity
- Możliwość awansu i rozwoju kariery w strukturach firmy
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Koordynator / Koordynatorka ds. ofert i kosztorysów kolejowych
Firma: UNIBEP S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 26.12.2025
Opis stanowiska kompleksowa koordynacja przygotowania ofert przetargowych w sektorze kolejowym rozdzielanie zadań w zespołach i monitorowanie postępów prac przygotowywanie wycen i kosztorysów projektów torowych i systemów kolejowych analiza dokumentacji...
Więcej informacji >>Technik / Techniczka utrzymania budynków
Firma: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 26.12.2025
Opis stanowiska: wykonywanie przeglądów technicznych i bieżącej konserwacji instalacji oraz urządzeń, realizacja drobnych prac ogólnobudowlanych, utrzymanie ciągłości działania instalacji elektrycznych, hydraulicznych, chłodniczych i gazowych,...
Więcej informacji >>Projektant / Projektantka Aplikacji Mobilnych
Firma: AIBY
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 26.12.2025
Opis stanowiska: projektowanie intuicyjnych i atrakcyjnych wizualnie interfejsów mobilnych, przekształcanie analiz biznesowych i potrzeb użytkowników w skuteczne rozwiązania projektowe, współpraca z badaczami UX przy prototypowaniu i testowaniu rozwiązań,...
Więcej informacji >>