Specjalista / Specjalistka ds. Płatnych Mediów Cyfrowych (Digital Paid Media Specialist)
UNICEF ratuje życie dzieci, broni ich praw i pomaga im wykorzystać potencjał, jaki posiadają. Nigdy się nie poddajemy! Pracujemy w najtrudniejszych miejscach na świecie, aby dotrzeć do najbardziej pokrzywdzonych dzieci. W ponad 190 krajach i terytoriach pracujemy #dlakazdegodziecka, aby budować lepszy świat dla wszystkich. Przed, w trakcie i po kryzysach humanitarnych jesteśmy na miejscu, niosąc ratującą życie pomoc i nadzieję dzieciom i ich rodzinom. Realizujemy nie tylko działania pomocowe, ale także edukacyjne. Wierzymy, że edukacja to jedna z najbardziej skutecznych form zmieniania świata. W Polsce wspieramy wdrażanie Konwencji o prawach dziecka, monitorując jej realizację oraz przygotowując rekomendacje systemowych zmian. Prowadzimy działania edukacyjne i rzecznicze, współpracując z administracją publiczną, samorządami, szkołami i organizacjami pozarządowymi. Szczególną uwagę poświęcamy wzmocnieniu głosu dzieci i młodzieży oraz tworzeniu przestrzeni do ich aktywnego udziału w życiu społecznym. Jesteśmy apolityczni i bezstronni, ale nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia i przyszłości. Kariera w UNICEF Polska to nie tylko praca – to misja, dzięki której dołączysz do globalnej społeczności dążącej do poprawy warunków życia dzieci na całym świecie.
Jako Specjalista ds. Płatnych Mediów Cyfrowych, wybrana osoba będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań z zakresu marketingu efektywnościowego oraz operacji związanych z reklamą cyfrową na odpowiednich płatnych kanałach medialnych (Facebook, Twitter, TikTok, Instagram, Google, Bing i YouTube). Główne obszary działalności obejmą: Paid Social, Paid Search i programmatic display, ale również pracę z mobilnymi DSP, wideo DSP oraz współpracę z wydawcami (zakupy bezpośrednie lub afiliacyjne). Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyć usługi doradcze w zakresie reklamy cyfrowej na kanałach płatnych (Meta i Google Ads).
- Tworzenie i konfiguracja kont reklamowych
- Whitelisting kont reklamowych
- Konfiguracja kampanii
- Zakupy mediów
- Optymalizacja kont i kampanii reklamowych
- Zarządzanie budżetem reklamowym
- Optymalizację zdarzeń
- Tworzenie i segmentacja list odbiorców
- Prowadzenie kampanii always-on
- Testy A/B
- Stosowanie odpowiednich konwencji nazewnictwa
- Raportowanie i analizę wyników
- Zarządzanie pixelami i przestrzeganie najlepszych praktyk platform reklamowych
- Potrzebujesz jeszcze więcej szczegółów? Oto rozwinięcie wybranych zadań:
- Tworzenie Media Planów na podstawie danych historycznych:
- Analiza wyników kampanii na poziomie kampanii, zestawu reklam, kreacji, grupy odbiorców, aukcji i biznesu w celu opracowania skutecznego planu medialnego
- Przygotowywanie raportów audytowych na podstawie analizy kanałów:
- Monitorowanie i analiza konkurencji w wyznaczonych rynkach przy użyciu narzędzi zewnętrznych, takich jak:
- Facebook Ads Library
- Facebook Insights
- Google Trends
- Auction Insights
- SimilarWeb
- Google Ads Manager
- Raporty audytowe powinny zawierać przegląd struktury kampanii, grup odbiorców, podziału budżetu i strategii optymalizacji.
- Rekomendacje dotyczące testów A/B:
- Śledzenie nowych trendów i zmian w Meta oraz Google Ads
- Testowanie flagowych oraz beta-produktów na strategicznych kontach reklamowych i kampaniach
- Rekomendacje dotyczące testów A/B powinny obejmować media, stronę internetową, analitykę i optymalizację kreacji w celu poprawy wyników kampanii
- Wykształcenie: w dziedzinie Marketingu, Marketingu Cyfrowego, e-commerce, Komunikacji, Zarządzania Biznesem, Inżynierii lub pokrewnej dziedziny
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie marketingu efektywnościowego, digital fundraisingu lub marketingu cyfrowego, ze szczególnym naciskiem na realizację celów biznesowych
- Doświadczenie w Paid Social (Meta) i Paid Search (Google) – realizacja kampanii, optymalizacja wyników, zarządzanie kontami reklamowymi, analiza i raportowanie
- Zarządzanie kampaniami pozyskiwania nowych darczyńców i generowania dochodów
- Doświadczenie w zarządzaniu wieloma projektami jednocześnie będzie dodatkowym atutem
- Praktyczna znajomość Google Analytics 4
- Google Analytics 360
- Search Ads 360 (SA 360)
- Display & Video 360 (DV 360)
- Google Tag Manager
- DoubleClick (Campaign Manager 360)
- Doświadczenie w pracy w organizacjach NGO będzie dodatkowym atutem
- Współpracę z globalnym liderem niosącym pomoc dzieciom i młodzieży
- Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
- Dofinansowanie opieki medycznej
- Możliwość skorzystania z bezpłatnej nauki lub doskonalenia języka angielskiego
- Dodatkowe dni wolne od pracy
- Pracę w modelu hybrydowym
- Pracę w przyjaznym biurze na warszawskim Żoliborzu
- Możliwość rozpoczęcia pracy między 8:00 a 10:00
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Magazynier
Firma: Personnel Service Polska
Miejsce pracy: mazowieckie / Błonie
Opublikowano: 07.04.2025
Oferujemy Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie Stawka 32,50 zł brutto/h Elastyczny czas pracy, zazwyczaj 6:00-18:00 / 18:00-06:00, norma 160-200 godz. Zadania Załadunek/rozładunek auta, ustawienie w lokalizacji Kompletacja towaru Praca ze skanerem
Więcej informacji >>Laborant
Firma: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki
Opublikowano: 07.04.2025
Obowiązki: Przygotowanie do badań próbek mieszanki mineralno – asfaltowej, oraz kruszyw; Badania mieszanek mineralno – asfaltowych, oraz Kruszyw w ramach Zakładowej Kontroli Produkcji; Nadzorowanie i obsługa maszyn i urządzeń zainstalowanych w...
Więcej informacji >>Brukarz
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 07.04.2025
Zatrudnię brukarzy i pomocnik brukarza na stałe na terenie Warszawy. Doświadczenie co najmniej roczne.
Więcej informacji >>