Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem norweskim
- Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat,
- Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu,
- Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń,
- Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
- Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru,
- Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta,
- Biegła znajomość norweskiego (C1),
- Znajomość angielskiego (min. B2),
- Świetne umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania.
- Pakiet relokacyjny: pokrycie kosztów transportu i zakwaterowania przez pierwszy miesiąc,
- Kafeteria MyBenefit (sam wybierasz benefit, który Cię interesuje),
- Ubezpieczenie na życie,
- Prywatna opieka medyczna,
- Międzynarodowe środowisko pracy,
- Rozwój umiejętności i potencjału,
- Imprezy integracyjne,
- Wsparcie Team Leadera na każdym etapie współpracy,
- Nowoczesne biuro w Warszawie: wygodne stanowisko, dobra kawa i przyjazna atmosfera.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Dyspozytor (planista transportu)
Firma: Transgourmet Polska
Miejsce pracy: mazowieckie / Ożarów Mazowiecki
Opublikowano: 14.10.2025
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: planowanie tras i optymalizacja kosztów transportu, planowanie harmonogramu pracy kierowców i bieżąca koordynacja ich pracy, prowadzenie rejestru i składanie raportów z pracy działu, kontrola jakości i terminowości...
Więcej informacji >>Kierowca kat. C
Firma: Transgourmet Polska
Miejsce pracy: mazowieckie / Ożarów Mazowiecki
Opublikowano: 14.10.2025
Twój zakres obowiązków przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta gastronomicznego (foodservice), rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów....
Więcej informacji >>Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 14.10.2025
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company...
Więcej informacji >>