Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Wsparcie Key Account Managerów w codziennej współpracy z kluczowymi klientami oraz bieżący kontakt w sprawie planów promocyjnych i rozliczeń.
  • Obsługa procesów administracyjnych: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP i uzupełnianie danych raportowych.
  • Przygotowywanie raportów, prezentacji i analiz dla klientów oraz na wewnętrzne potrzeby.
  • Monitorowanie aktywności promocyjnej klientów, dostępności produktów i realizacji warunków handlowych.
  • Współpraca z działami sprzedaży terenowej, marketingiem, księgowością, logistyką.
Nasze wymagania
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność.
  • Pozytywne nastawienie, proaktywność i chęć uczenia się.
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne i swoboda pracy z danymi.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel, Outlook).
  • Komunikatywność i orientacja na budowanie relacji.
Mile widziane
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość systemu SAP.
  • Doświadczenie w obszarze raportowania oraz analiz.
Benefity:
  • Kafeteria benefitów – kino, siłownia, kultura, co chcesz!
  • Prywatna opieka medyczna (dla Ciebie i rodziny – za dopłatą).
  • MultiSport – sport to zdrowie.
  • Deputat kawowy – aromatyczna premia co miesiąc!
  • Zniżki na produkty Tchibo – bo kawa w domu smakuje najlepiej.
  • Szkolenia, wydarzenia edukacyjne, rozwój kompetencji – inwestujemy w Ciebie.
Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli zezgodą na przetwarzanie danych osobowych.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzebniezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 02.12.2025

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...

Więcej informacji >>

Customer Advisor with Serbian

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 02.12.2025

Providing high-quality customer service via phone, email, chat, and social media Assisting with product information and resolving technical issues Initiating and managing Xiaomi device repair processes Adhering to detailed project guidelines and maintaining high...

Więcej informacji >>

Office Support

Firma: ISS Polska

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 02.12.2025

Główne obowiązki: Przedstawianie pomysłów na usprawnienia pracy biura. Zarządzanie usługami soft-service świadczonymi dla pracowników. Przygotowywanie powiadomień dla pracowników. Przygotowywanie zamówień na artykuły papiernicze i artykuły...

Więcej informacji >>