Specjalista / Specjalistka ds. administracji sprzedaży i logistyki
- Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską.
- Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych.
- Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi.
- Zapewnienie ciągłości dostaw dokumentacji rejestracyjnej i sprzedażowej do dealerów.
- Wsparcie dealerów w sprawach rejestracyjnych, tworzenie raportów oraz zestawień.
- Precyzyjne zarządzanie dokumentacją logistyczną oraz systematyczne aktualizacje bazy danych.
- Umiejętność obsługi MS Excel oraz innych systemów informatycznych.
- Doświadczenie w administracji sprzedaży, mile widziane w sektorze motoryzacyjnym.
- Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych oraz zdolność do pracy wielozadaniowej.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się branży.
- Możliwość rozwoju i pracę w międzynarodowym środowisku.
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet narzędzi niezbędnych do pracy.
- Forma współpracy: umowa cywilnoprawna (B2B).
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Program Stażowy Magenta Start - SOC L1
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 19.12.2025
Opis stanowiska: Podstawowa analiza przyczyn oraz wyjaśnienie incydentów bezpieczeństwa Przygotowywanie raportów dotyczących incydentów IT Monitorowanie dostępnych źródeł informacji w poszukiwaniu potencjalnych zagrożeń Wsparcie w aktualizacji procedur i...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Łańcucha Dostaw (zakupy)
Firma: Lopi Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Legionowo
Opublikowano: 19.12.2025
Planowanie i realizacja zakupów komponentów zarówno na potrzeby bieżącej produkcji, jak i w perspektywie długoterminowej. Aktywne zarządzanie zapasami i harmonogramami dostaw w celu minimalizacji ryzyka braków. Nawiązywanie i rozwijanie relacji z dostawcami,...
Więcej informacji >>Opiekun klienta z języskiem duńskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 19.12.2025
Udzielasz wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, dbając o najwyższy poziom obsługi. Rozwiązujesz problemy użytkowników w sposób szybki i skuteczny, budując pozytywne relacje. Wspierasz klientów biznesowych i indywidualnych jako...
Więcej informacji >>