Specjalista ds. Wynagrodzeń i Świadczeń
Ogłoszenie numer: 9913078, z dnia 2025-06-04
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wynagrodzeń i Świadczeń
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wdrażanie nowych i zmodyfikowanych planów, polityk i procesów C&B.
- Wspieranie rocznych przeglądów wynagrodzeń oraz procesów premiowych i kasowych korzystając z globalnych systemów.
- Analiza trendów rynkowych, ocena kosztów oraz udzielanie rekomendacji.
- Realizacja projektów C&B zgodnie z polityką globalną i regionalną.
- Współpraca i koordynacja działań z zespołem HR w regionie.
Wymagania
- Doświadczenie w analizie danych lub w dziedzinie wynagrodzeń i świadczeń.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i znajomość Excela, PowerPoint, Outlook i SharePoint.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Znajomość systemów HR, takich jak SAP, SuccessFactors.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i zdolność do efektywnego zarządzania czasem.
Oferujemy
- Samodzielną pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością rozwoju.
- Przyjazną atmosferę oraz konkurencyjne wynagrodzenie.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Pracownik Serwisu Sprzątającego
Firma: CLAR SYSTEM SA
Miejsce pracy: mazowieckie / Teresin
Opublikowano: 06.06.2025
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i magazynowych Dbanie o porządek w wyznaczonych strefach zgodnie z harmonogramem Wymagania: Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku, w godzinach 6:00–14:00 Sumienność, dokładność i...
Więcej informacji >>Operator wiertnicy (z możliwością przyuczenia)
Firma: Bose-Instal
Miejsce pracy: mazowieckie / Wiskitki
Opublikowano: 06.06.2025
Wykonywanie odwiertów pod pompy ciepła. Praca w systemie delegacyjnym (3 tygodnie pracy, 1 tydzień wolnego). Start i zakończenie delegacji w siedzibie firmy. Dyspozycyjność. Prawo jazdy kat. B. Brak wymagań co do doświadczenia i wykształcenia.
Więcej informacji >>Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 06.06.2025
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi; Przestrzeganie...
Więcej informacji >>