Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
- Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe
- Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej
- Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń
- Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie wysokiej jakości odpowiedzi
- Współpraca z zespołem oraz aktywny udział w budowaniu dobrej atmosfery pracy
- Bardzo dobra znajomość języka serbskiego (C1) oraz komunikatywny angielski (B1)
- Umiejętność pracy w środowisku Windows
- Sprawna komunikacja i podejście nastawione na rozwiązywanie problemów
- Szybkie przyswajanie nowych informacji, także tych o charakterze technicznym
- Mile widziana znajomość języka polskiego (B1)
- Premię zależną od wyników
- Model pracy hybrydowej po pierwszym miesiącu pracy stacjonarnej
- Dwutygodniowe szkolenie przygotowujące do pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- MyBenefit z comiesięcznym budżetem
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę MultiSport
- Cotygodniowe owoce i cykliczne dni z pizzą
- Możliwość rozwoju poprzez coachingi i sesje doszkalające
- Wspierający, zgrany zespół
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Zastępca Kierownika Działu Zamówień Publicznych
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 04.12.2025
OPIS STANOWISKA Samodzielne organizowanie i prowadzenie procedur przetargowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami. Udział w tworzeniu rocznych planów zamówień publicznych, opartych na planach inwestycji, remontów i...
Więcej informacji >>Konsultant ds. Wsparcia Produktowego
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 04.12.2025
Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 04.12.2025
Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi...
Więcej informacji >>