Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
- Udzielanie wsparcia technicznego 2. linii dla systemów cyfrowych
- Rozwiązywanie problemów w środowiskach Windows/Linux oraz Azure
- Współpraca z zespołami technicznymi i produktowymi
- Zdalne wsparcie przy uruchamianiu systemów u klienta
- Raportowanie w języku angielskim
- Wykształcenie techniczne (IT, automatyka, elektronika lub pokrewne)
- Znajomość systemów Windows i Linux
- Doświadczenie w obszarze wsparcia technicznego lub infrastruktury IT
- Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Gotowość do pracy stacjonarnej i wyjazdów szkoleniowych
- Umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą
- Atrakcyjne wynagrodzenie + 13. i 14. pensja
- W pełni wyposażone stanowisko pracy
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku o wysokiej kulturze organizacyjne
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Doradca Klienta Indywidualnego
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 20.08.2025
Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe...
Więcej informacji >>Fizjoterapeuta
Firma: Zespół Opieki Zdrowotnej "Legionowo" Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Legionowo
Opublikowano: 20.08.2025
Wymagania Wykształcenie kierunkowe w zakresie fizjoterapii (licencjat lub magister) Uprawnienia do wykonywania zawodu fizjoterapeuty Doświadczenie nie jest wymagane
Więcej informacji >>Specjalista ds. Zakupów Indirect
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 20.08.2025
Prowadzenie procesów zakupowych w kategoriach zakupów niebezpośrednich Poszukiwanie nowych rozwiązań i dostawców w obszarze indirects Zapewnienie dostępności produktów i usług w podległych kategoriach Organizacja i prowadzenie postępowań ofertowych oraz...
Więcej informacji >>