Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem norweskim
- Udzielaj wsparcia dla użytkowników platform streamingowych; obsługa przez telefon, e-mail, czy czat.
- Zapewnianie technicznego wsparcia oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi.
- Rozwiązywanie problemów związanych z umowami, rozliczeniami oraz reklamacjami z empatią i profesjonalizmem.
- Umiejętność pracy w zespole, pasja do technologii.
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1) oraz komunikatywny angielski (min. B2).
- Wiedza techniczna i administracyjna, doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Doświadczenie z systemami CRM będzie dodatkowym atutem.
- Międzynarodowe środowisko pracy z możliwościami rozwoju umiejętności.
- Imprezy integracyjne, wsparcie lidera i nowoczesne biuro w centralnej lokalizacji.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Psychoterapeuta / Psycholog dziecięcy
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 19.06.2025
Jeśli posiadasz doświadczenie w udzielaniu pomocy psychologicznej / psychoterapeutycznej, w jednym z obszarów: pomoc indywidualna osobom dorosłym, dzieciom i ich rodzicom, pomoc w zakresie seksuologii, terapia par i małżeństw, terapia uzależnień. A ponadto...
Więcej informacji >>Pracownik Terenów Zewnętrznych
Firma: Sodexo Polska Spółka z o. o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 19.06.2025
Zakres obowiązków: Utrzymanie terenów zewnętrznych tj. koszenie, grabienie liści, odśnieżanie w okresie zimowym, posypywanie solą / piachem Wymagania: Zaangażowanie i uczciwość Prawo jazdy kat. B Gotowość do pracy zmianowej Mile widziane: Doświadczenie...
Więcej informacji >>Pracownik produkcji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Teresin
Opublikowano: 19.06.2025
Załadunek oraz kontrola mąk i otrąb zgodnie z przepisami. Monitorowanie i obsługa procesów nawilżania i czyszczenia ziarna. Pobieranie próbek produktów i organizacja ich dostarczenia do laboratorium. Konserwacja i utrzymanie maszyn oraz urządzeń w dobrym...
Więcej informacji >>