Specjalista ds. Wsparcia Handlowego
Ogłoszenie numer: 10419951, z dnia 2025-11-03
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Handlowego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- prowadzenie i aktualizacja umów handlowych oraz wsparcie procesu wdrażania nowych handlowców,
 - organizacja i koordynacja konkursów i inicjatyw zwiększających sprzedaż,
 - usprawnianie procesów obsługi klienta wewnętrznego,
 - współpraca z zespołami sprzedażowymi i kierownikami regionalnymi,
 - dbanie o rozwój kompetencji handlowców poprzez szkolenia produktowe.
 
Wymagania
- doświadczenie w pracy z kanałami sprzedaży B2B,
 - proaktywność i samodzielność w działaniu,
 - wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie),
 - znajomość Microsoft Office, szczególnie Excel i PowerPoint,
 - komunikatywny język angielski,
 - prawo jazdy kat. B.
 
Oferujemy
- elastyczną współpracę w ramach umowy B2B,
 - korzystne warunki zakupu produktów i usług firmy,
 - pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie,
 - platformę szkoleniową i możliwość rozwoju kompetencji,
 - przyjazną kulturę pracy i swobodę w realizacji własnych pomysłów.
 
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Menedżer ds. Rozwoju (Business Development Manager)
Firma: AGS Engineering s.r.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 04.11.2025
Key Responsibilities: Drive new business development in Poland and business-linked markets. Identify and secure opportunities within the injection moulding industry. Build and manage long-term client relationships. Negotiate and close commercial agreements. Conduct...
Więcej informacji >>Doradca Klienta
Firma: Bank Pocztowy S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Legionowo
Opublikowano: 04.11.2025
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...
Więcej informacji >>Doradca Klienta
Firma: Bank Pocztowy S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 04.11.2025
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...
Więcej informacji >>