Specjalista ds. Strategii Marki
- Opracowanie i realizacja długofalowej strategii marki na rynkach zagranicznych
- Tworzenie spójnego brandbooka oraz nadzór nad komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną
- Współpraca z zespołami projektowymi, HR, PR i liderami firmy
- Koordynacja działań marketingowych oraz wydarzeń firmowych
- Budowanie wizualnej identyfikacji marki we współpracy z grafikami
- Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu marką w środowisku międzynarodowym (USA/EU)
- Umiejętność pracy z zespołami kreatywnymi i technologicznymi
- Wysoka estetyka wizualna i znajomość trendów designu
- Biegłość w pisaniu i edycji treści marketingowych
- Język angielski na poziomie zaawansowanym (C1)
- Znajomość języka rosyjskiego będzie atutem
- Elastyczna praca zdalna
- Realny wpływ na kształtowanie marki
- Budżet rozwojowy na szkolenia i kursy
- Program wsparcia psychologicznego
- Pakiet sportowy i prywatna opieka medyczna
- Przyjazna atmosfera i inspirujące projekty
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Główny księgowy / Głowna księgowa
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 17.07.2025
Kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości firmy transportowej zgodnie z ustawą o rachunkowości. Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT oraz sprawozdań finansowych. Obsługa księgowa kierowców oraz delegacji zagranicznych (m.in. ryczałty, diety,...
Więcej informacji >>Customer Advisor with Korean
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 17.07.2025
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Więcej informacji >>Starszy Specjalista / Główny Specjalista / Ekspert ds. rozwoju inteligentnych specjalizacji
Firma: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 17.07.2025
Zapraszamy do aplikowania osoby, które chcą wspólnie z nami: opracowywać koncepcję działań mających na celu animację współpracy pomiędzy przedsiębiorcami, naukowcami oraz przedstawicielami administracji w ramach Krajowych Inteligentnych Specjalizacji;...
Więcej informacji >>