Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- analiza potrzeb klientów firmy
- telefoniczna sprzedaż usług i wdrożeń dla klientów z sektora finansów publicznych
- systematyczny kontakt z powierzonymi klientami
- budowanie długotrwałych relacji
Wymagania:
- podstawowa znajomość obsługi komputera
- wysoka kultura osobista i cierpliwość
- komunikatywność i pozytywne nastawienie
- umiejętność pracy w zespole
- miły głos i dobra dykcja
- odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
- wykształcenie minimum średnie
- stałe godziny pracy 8-16
- umowę o prace
- wynagrodzenie: podstawa plus przejrzysty system prowizyjny
- bardzo dobra atmosfera pracy
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Recepcjonistka / Recepcjonista
Firma: Auto Fus Group sp. J.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 05.08.2025
Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów...
Więcej informacji >>Project Manager - Base Maintenance
Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 05.08.2025
Wymagania: Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lotnicze). 5 lat doświadczenia w obsłudze statków powietrznych. Znajomość języka angielskiego min. B2. Znajomość lotniczej dokumentacji technicznej. Umiejętność podejmowania decyzji pod presją...
Więcej informacji >>Kasjer
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 05.08.2025
Rejestrowanie sprzedaży i przyjmowanie płatności (gotówka, karta, zaliczki) Wystawianie dokumentów sprzedażowych i ich rozliczanie na koniec zmiany Obsługa klientów przy zwrotach i reklamacjach zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi Wspieranie klientów w...
Więcej informacji >>