Ogłoszenie numer: 10080502, z dnia 2025-07-31

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Technicznej i Administracyjnej

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Ustawianie sprzętu AV podczas spotkań, zarządzanie i konserwacja miejsca spotkań.
  • Kontrolowanie stanu technicznego sal konferencyjnych, zgłaszanie awarii.
  • Przygotowywanie stanowisk pracy dla nowych pracowników.
  • Wsparcie koordynatora w realizacji projektów.
  • Realizacja zakupów i wsparcie inicjatyw pracowniczych.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  • Umiejętności organizacyjne, pracy w zespole i komunikacji.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę.
  • Pakiet socjalny (opieka medyczna, karta sportowa).
  • Ubezpieczenie grupowe.
  • Praca w międzynarodowej firmie.
  • Możliwości rozwoju i zdobycia doświadczenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 18.08.2025

Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail, Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach, Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych dotyczących sprzętu, Doradztwo produktowe oraz sprzedaż dopasowana do...

Więcej informacji >>

Lekarz Neurolog

Firma: Medicover Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 18.08.2025

Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji prawo wykonywania zawodu umiejętność obsługi komputera Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o UZ bądź KG – sam wybierasz elastyczne godziny pracy wsparcie edukacyjne -...

Więcej informacji >>

Employee Lifecycle Specialist with Romanian language

Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 18.08.2025

The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR...

Więcej informacji >>