Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
Miejsce pracy: Wola Ducka
Numer: StPr/25/0072
OBOWIĄZKI:
Kontakt z kluczowymi klientami, sporządzanie sprawozdań ksiegowych, odpadowych i rozliczeniowych, wystawianie faktur, przygotowanie ofert.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska/administracja, specjalizacja: Ochrona środowiska/administracja
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: włoski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Kontakt z klientem, znajomość systemu BDO, prawa odpadowego i ochrony środowiska. Wymagane doświadczenie zawodowe 15 letnie na podobnym stanowisku[Godziny pracy]: 8:00-16:00[Okres zatrudnienia]: 12 m-cy

Miejsce pracy:

Wola Ducka


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Operator wózka widłowego

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Miejsce pracy: mazowieckie / Wołomin

Opublikowano: 22.04.2025

usługi wykonywane wózkiem widłowym Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:

Więcej informacji >>

Pracownik biurowy

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Miejsce pracy: mazowieckie / Ząbki

Opublikowano: 22.04.2025

-Zapoznanie się z przepisami oraz regulaminami obowiązującymi w urzędzie; bhp., p.poż.;-Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną urzędu;-Wprowadzenie w prace wykonywane przez Referat Podatków i Opłat Lokalnych;-Zapoznanie z niezbędnymi przepisami...

Więcej informacji >>

Kierowca / Zaopatrzeniowiec

Firma: Dussmann Polska Sp.z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Ząbki

Opublikowano: 22.04.2025

To oferujemy: Stabilną prace, w oparciu o grafik (poniedziałek – niedziela) Umowa zlecenie, po okresie próbnym możliwość przejścia na umowa o pracę Po okresie próbnym możliwość dołączenia do benefitów pozapłacowych – opieka medyczna, karta...

Więcej informacji >>