LEKARO SP. Z O.O.
Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
Miejsce pracy: Wola Ducka
Numer: StPr/25/0518
OBOWIĄZKI:
Kontakt z kluczowymi klientami, sporządzanie sprawozdań ksiegowych, odpadowych i rozliczeniowych, wystawianie faktur, przygotowanie ofert.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska/administracja, specjalizacja: Ochrona środowiska/administracja
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: włoski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Kontakt z klientem, znajomość systemu BDO, prawa odpadowego i ochrony środowiska. Wymagane doświadczenie w branży 15 letnie na podobnym stanowisku[Godziny pracy]: 8:00-16:00[Okres zatrudnienia]: 12 m-cy

Miejsce pracy:

Wola Ducka


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Doradca Biznesowy (m/f/d)

Firma: Lyreco Polska

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 14.10.2025

Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne) Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta poprzez...

Więcej informacji >>

Przedstawiciel farmaceutyczny

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 14.10.2025

Codzienne spotkania z lekarzami i promowanie produktów farmaceutycznych. Reprezentowanie firmy na branżowych konferencjach i zjazdach. Budowanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem medycznym. Realizacja celów sprzedażowych. Analiza rynku i ciągłe...

Więcej informacji >>

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 14.10.2025

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....

Więcej informacji >>