Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska/administracja, specjalizacja: Ochrona środowiska/administracja
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: włoski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Kontakt z klientem, znajomość systemu BDO, prawa odpadowego i ochrony środowiska. Wymagane doświadczenie w branży 15 letnie na podobnym stanowisku[Godziny pracy]: 8:00-16:00[Okres zatrudnienia]: 12 m-cy
Wola Ducka
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Doradca Biznesowy (m/f/d)
Firma: Lyreco Polska
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 14.10.2025
Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne) Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta poprzez...
Więcej informacji >>Przedstawiciel farmaceutyczny
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 14.10.2025
Codzienne spotkania z lekarzami i promowanie produktów farmaceutycznych. Reprezentowanie firmy na branżowych konferencjach i zjazdach. Budowanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem medycznym. Realizacja celów sprzedażowych. Analiza rynku i ciągłe...
Więcej informacji >>Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 14.10.2025
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....
Więcej informacji >>