Ogłoszenie numer: 9748951, z dnia 2025-04-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa posprzedażowa klientów korporacyjnych
  • Kontakt z klientami zdalnie oraz bezpośrednio
  • Prowadzenie spraw związanych z rachunkami, produktami i transakcjami
  • Pozyskiwanie dokumentów i informacji od klientów
  • Realizacja zgłoszeń reklamacyjnych
  • Sporządzanie dokumentów na potrzeby klienta

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, bankowość, ekonomia
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
  • Umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja własnej pracy
  • Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku
  • Kreatywność i umiejętność analizy danych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie w pracy z klientem lub w bankowości (mile widziane)

Oferujemy

  • System premiowy za wyniki i zaangażowanie
  • Preferencyjne warunki na produkty finansowe Grupy Kapitałowej
  • Elastyczny pakiet benefitów – dofinansowanie wakacji, opieki nad dziećmi, pożyczki
  • Dostęp do szkoleń i rozwoju w wybranej formie
  • Karta sportowa, prywatna opieka medyczna, wsparcie wellbeingowe
  • Dodatkowe dni wolne dla pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 26.04.2025

Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami...

Więcej informacji >>

Praktykant w obszarze Data&AI

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 26.04.2025

Obróbka, analiza i wizualizacja dużych zbiorów danych. Tworzenie raportów i prezentacji. Automatyzacja procesów za pomocą AI, tworzenie chatbotów, optymalizacja sieci. Używanie narzędzi takich jak PostgreSQL, Power BI, Google Cloud BigQuery. Podstawowa...

Więcej informacji >>

Asystentka Zarządu

Firma: UNIBEP S.A.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 26.04.2025

Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu, Profesjonalna obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów Spółki, Koordynacja, organizacja i obsługa spotkań Członków Zarządu, posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, przygotowanie...

Więcej informacji >>