Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wołomin
Zakres obowiązków:
  • Bieżąca obsługa klientów.
  • Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień.
  • Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży.
  • Organizacja transportu do klienta.
  • Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Zaangażowanie i entuzjazm w zdobywaniu wiedzy i umiejętności.
Wymagania:
  • Chęć rozwoju i nowych wyzwań.
  • Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z ludźmi.
  • Zamiłowanie do pracy z cyframi.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i/lub logistyce.
  • Jeżyk Polski warunek konieczny.
  • Wykształcenie wyższe oraz angielski / rosyjski /ukraiński będzie dodatkowym atutem.
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie (umowa o pracę).
  • Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pracę w środowisku międzynarodowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Młodszy Specjalista ds. administracji

Firma: Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 18.04.2025

Zakres obowiązków: Nadzorowanie dokumentacji w firmie, Usprawnianie przepływu informacji, Wsparcie w obsłudze księgowo-kadrowej, Tworzenie prezentacji, Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Wymagania: Biegłość w MS Office, Dobra organizacja pracy,...

Więcej informacji >>

Lekarz Medycyny Pracy

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 18.04.2025

Zapewnienie kompleksowej opieki nad pacjentami w zakresie medycyny pracy. Utrzymanie wysokich standardów medycznych oraz dbałość o ich stałe podnoszenie. Tytuł lekarza specjalisty. Aktywne prawo wykonywania zawodu lekarza. Biegła umiejętność obsługi...

Więcej informacji >>

Mistrz warsztatu samochodowego

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 18.04.2025

Wsparcie dealerów w rozwiązywaniu problemów technicznych Tworzenie, weryfikacja i optymalizacja procesów posprzedażowych, gwarancyjnych oraz zamówień i magazynowania Koordynowanie obsługi posprzedażowej oraz procesów gwarancyjnych Prowadzenie szkoleń dla...

Więcej informacji >>