Specjalista ds. Obsługi Klienta
Ogłoszenie numer: 9619240, z dnia 2025-04-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przyjmowanie materiału do badań.
- Wprowadzanie zleceń badań do systemu laboratoryjnego.
- Obsługa klientów telefoniczna i bezpośrednia.
- Organizacja i przygotowanie przesyłek kurierskich.
- Zarządzanie sprawami biurowymi.
Wymagania
- Preferowane wykształcenie wyższe, najlepiej w dziedzinie biologii lub pokrewnej.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie atutem.
- Pożądana znajomość języka niemieckiego.
- Biegła obsługa komputera.
- Umiejętność organizacji pracy.
- Gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym, w tym nocnym.
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę z pakietem benefitów.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanej firmie.
- Przyjazne środowisko pracy oraz profesjonalne szkolenie.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
Firma: ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 21.04.2025
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: analiza potrzeb klientów firmy telefoniczna sprzedaż usług i wdrożeń dla klientów biznesowych systematyczny kontakt z powierzonymi klientami budowanie długotrwałych relacji Wymagania: podstawowa...
Więcej informacji >>Specjalista / Starszy Specjalista ds. raportowania niefinansowego (ESG)
Firma: PKP CARGO S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 21.04.2025
Wyzwania, jakie czekają na Ciebie: Identyfikowanie źródeł informacji i gromadzenie danych do wskaźników ESG na poziomie Spółki i Grupy Kapitałowej Weryfikowanie i przygotowanie danych do raportów ESG na poziomie Spółki i Grupy Kapitałowej Dbanie o...
Więcej informacji >>Asystent Projektanta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 21.04.2025
Tworzenie projektów koncepcyjnych, technicznych i wykonawczych dla konstrukcji budowlanych. Praca z narzędziami CAD i BIM. Realizacja obliczeń statycznych i wytrzymałościowych. Opracowywanie rysunków warsztatowych i koordynacja międzybranżowa. Rozwiązywanie...
Więcej informacji >>