Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej,
- Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,
- Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji dotyczącej obsługi gwarancyjnej, obsługa systemu Microsoft Dynamics CRM i Portalu Klienta,
- Sporządzanie raportów i zestawień,
- Udział w procesie przygotowania nieruchomości do odbiorów i zasiedlenia,
- Udział w procesie odbiorów lokatorskich,
- Współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości,
- Udział w procesie podpisywania aktów notarialnych,
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji miedzy działami w zakresie obsługi klienta,
- Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie praca naprawczych, wykończenia pod klucz, utrzymania nieruchomości,
- Współpraca z innymi działami w strukturze grupy Unibep.
- Znajomość narzędzi z pakietu MS Office: Excel, Word, Outlook,
- Umiejętność planowania dnia pracy,
- Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
- Zaangażowanie, dokładność i systematyczność,
- Umiejętności analityczne i organizacyjne,
- Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz z innymi współpracownikami,
- Umiejętność redagowania tekstów.
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta firmy deweloperskiej
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Rozwój w spółce notowanej na GPW,
- Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy,
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 17.08.2025
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań...
Więcej informacji >>Inspektor / Inspektorka ds. BHP
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 17.08.2025
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i zapewnienie zgodności obowiązujących w sklepie instrukcji, procedur, zaświadczeń z obowiązującymi przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 17.08.2025
Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...
Więcej informacji >>