Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego
- Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików
- Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie.
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B2) – warunek KONIECZNY
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem niemieckojęzycznym
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B
- stałe wynagrodzenie plus prowizja
- praca hybrydowa (Home Office 2 dni w tygodniu po okresie wdrożenia)
- atrakcyjny system benefitów (karta lunchowa, opieka medyczna ze stomatologią)
- dofinansowanie do nauki języka niemieckiego 50%
- program rekomendacji pracowników
- profesjonalny onboarding przygotowujący w pełni do roli
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Sprzedawca - Stylista
Firma: Villaro
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 19.05.2025
Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem:...
Więcej informacji >>Magazynier / Operator wózka widłowego (m/k)
Firma: IMAR Service Group
Miejsce pracy: mazowieckie / Legionowo
Opublikowano: 19.05.2025
Zakres obowiązków: Kontrola dostawy pod kątem jej zgodności z zamówieniem (ilość, asortyment), Obsługa wózka wysokiego składowania (czołowy/boczny), Prawidłowe tworzenie dokumentacji magazynowej i rejestracja ruchów magazynowych w systemie, Obsługa...
Więcej informacji >>Przedstawiciel Handlowy ds. monitoringu mobilnego GPS (klienci B2B)
Firma: Juwentus Serwis sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 19.05.2025
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywne pozyskiwanie nowych Klientów (współpraca głownie z klientami B2B) budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi Klientami firmy przygotowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych WYMAGANIA: doświadczenie na...
Więcej informacji >>