Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Ogłoszenie numer: 10377327, z dnia 2025-10-30
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w celu doradztwa i rozwoju współpracy
- Proponowanie dopasowanych rozwiązań reklamowych i sprzedażowych
- Wspieranie klientów w realizacji kampanii marketingowych
- Analiza potrzeb klientów oraz rozbudowa portfela sprzedażowego
- Realizacja indywidualnych oraz zespołowych celów sprzedażowych
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego min. B2+/C1 oraz angielskiego min. B2
- Umiejętności sprzedażowe i nastawienie na wyniki
- Sprawna obsługa komputera
- Gotowość do pracy stacjonarnej w Warszawie lub relokacji
Oferujemy
- Prywatna opieka medyczna (w tym okulista i stomatolog)
- Karta sportowa i elastyczny czas pracy
- Dodatkowe dni urlopu
- Wsparcie w nauce języków oraz możliwość dofinansowania szkoleń sprzedażowych
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista ds. łańcucha dostaw i obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 10.11.2025
Koordynacja wprowadzania i wycofywania produktów w portfolio dla przypisanych rynków i klientów. Realizacja zamówień sprzedaży i zakupu w systemach SAP ECC/IBP, dbając o poprawność i terminowość danych. Zapewnienie ciągłości dostaw i terminowej wysyłki...
Więcej informacji >>Technik Farmaceutyczny
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Żyrardów
Opublikowano: 10.11.2025
Pomoc i wsparcie klientów. Realizacja recept i doradztwo farmaceutyczne. Dbałość o najwyższe standardy obsługi. Wykształcenie farmaceutyczne. Otwartość na Pacjenta i troska o jego zdrowie. Odpowiedzialność i zaangażowanie. Atutem jest znajomość programu...
Więcej informacji >>Lider Zespołu Produkcyjnego
Firma: Katcon Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Błonie
Opublikowano: 10.11.2025
Do zadań Team Lidera należeć będzie: Organizowanie i przydzielanie pracy podległym pracownikom, zgodnie z zatwierdzonymi instrukcjami, procedurami. Systemami BHP, jakości. Zapewnienie terminowej realizacji planów produkcyjnych, Reagowanie na bieżące problemy...
Więcej informacji >>