Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Ogłoszenie numer: 10170032, z dnia 2025-08-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami.
Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów.
Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta.
Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby klienta.
Wymagania
Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie C1.
Stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu kablem LAN.
Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–18:00 (zmiany 8-godzinne).
Wysoka kultura osobista i dobre umiejętności komputerowe.
Motywacja do rozwoju i nauki.
Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Oferujemy
Pracę w pełni zdalną, z dowolnego miejsca w Polsce.
Możliwość rozwoju zawodowego.
Atrakcyjne pakiety socjalne, w tym karta Multisport i prywatna opieka medyczna.
Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
Dofinansowanie do okularów, wczasy pod gruszą oraz prezenty świąteczne dla dzieci pracowników.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 17.08.2025
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań...
Więcej informacji >>Inspektor / Inspektorka ds. BHP
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 17.08.2025
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i zapewnienie zgodności obowiązujących w sklepie instrukcji, procedur, zaświadczeń z obowiązującymi przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 17.08.2025
Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...
Więcej informacji >>