Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
- Rejestrowanie zamówień produktów i usług w systemach.
 - Udzielanie informacji o zamówieniach, modyfikacje i wsparcie w ofercie.
 - Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług firmy.
 - Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań przy pierwszym kontakcie.
 - Wykorzystywanie narzędzi CRM (np. Outlook, Salesforce) do zarządzania danymi.
 - Identyfikacja okazji sprzedażowych i zgłaszanie nieprawidłowości procesowych.
 
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
 - Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
 - Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
 - Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność korzystania z systemów CRM.
 - Mile widziane: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
 
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) z perspektywą długoterminową.
 - Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników.
 - Praca zdalna lub hybrydowa (w większych miastach).
 - Szkolenia wdrożeniowe i wsparcie w rozwoju kompetencji sprzedażowych.
 - Nowoczesne narzędzia i systemy pracy.
 - Przyjazne środowisko i wsparcie zespołu.
 
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Firma: BAIC
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 03.11.2025
Zakres obowiązków: Wspieranie i koordynowanie sprzedaży samochodów poprzez sieć dealerską Wspieranie i koordynowanie sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych poprzez sieć dealerską Realizacja założonych celów związanych ze sprzedażą w...
Więcej informacji >>Staż w administracji państwowej
Firma: Fundacja Sustinae
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 03.11.2025
Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych Archiwizacja dokumentów Podstawowe czynności administracyjne Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej Wymagania: Ważne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) lub dokument równoważny Status osoby...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Kadr i Płac
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 03.11.2025
Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień...
Więcej informacji >>