Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki
Ogłoszenie numer: 10135136, z dnia 2025-08-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki
Miejsce pracy: Pruszków
Opis stanowiska
- nadzór nad realizacją zamówień i jakością usług,
- bieżąca analiza danych i raportowanie wyników (ERP, Excel),
- koordynacja pracy zespołu oraz rozwiązywanie problemów operacyjnych,
- kontakt z klientem i reagowanie na reklamacje,
- współpraca z działami operacyjnymi przy wdrażaniu nowych projektów,
- optymalizacja procesów i wsparcie działań usprawniających.
Wymagania
- minimum 2 lata doświadczenia w logistyce lub obsłudze klienta B2B,
- znajomość procesów magazynowych i łańcucha dostaw,
- umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów,
- dobra organizacja pracy i nastawienie na jakość,
- mile widziane wykształcenie z zakresu transportu lub logistyki.
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- opiekę medyczną, kartę sportową, dofinansowania do nauki języków i szkoleń,
- możliwość pracy zdalnej i elastyczne godziny,
- udział w ciekawych projektach optymalizacyjnych,
- dogodna lokalizacja biura z parkingiem.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 17.08.2025
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań...
Więcej informacji >>Inspektor / Inspektorka ds. BHP
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 17.08.2025
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i zapewnienie zgodności obowiązujących w sklepie instrukcji, procedur, zaświadczeń z obowiązującymi przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 17.08.2025
Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...
Więcej informacji >>