Specjalista ds. marketingu cyfrowego
Zakres obowiązków specjalisty do spraw marketingu cyfrowego obejmuje tworzenie i realizację strategii online, zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach (SEO/SEM), tworzenie i publikację treści, analizę danych, a także optymalizację stron internetowych i kampanii pod kątem konwersji (CRO). Kluczowe zadania to m.in. planowanie i koordynowanie działań, monitorowanie efektywności za pomocą narzędzi analitycznych (np. Google Analytics) oraz analiza działań konkurencji.
- Strategia i planowanie: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych online, dostosowanych do celów biznesowych.
- Planowanie i koordynowanie działań w różnych kanałach cyfrowych (media społecznościowe, e-mail, strony internetowe).
- Kampanie i reklama: Prowadzenie wraz z dedykowanymi agencjami kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (SEM, np. Google Ads) oraz mediach społecznościowych (np. Facebook Ads).
- Optymalizacja kampanii pod kątem osiągania wyznaczonych wskaźników KPI.
- SEO (Optymalizacja dla wyszukiwarek): Optymalizacja treści i stron internetowych pod kątem lepszej widoczności w wynikach wyszukiwania.
- Wykorzystanie narzędzi analitycznych (jak Google Analytics) do monitorowania efektywności działań i raportowania wyników.
- Content marketing i media społecznościowe: Tworzenie, planowanie i publikowanie angażujących treści (tekstów, grafik, filmów) na potrzeby mediów społecznościowych, blogów i stron internetowych.
- Zarządzanie i kontrola nad dedykowanymi agencjami profili firmy w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik Tok).
- Analityka i optymalizacja: Monitorowanie efektywności kampanii i analizowanie danych za pomocą narzędzi analitycznych.
- Przeprowadzanie testów A/B i optymalizacja elementów strony internetowej w celu zwiększenia współczynników konwersji (CRO).
- Analiza działań konkurencji i trendów rynkowych.
- Zarządzanie bazą klientów: Pozyskiwanie nowych klientów poprzez kanały cyfrowe.
- Umiejętności analityczne i strategiczne: Zdolność do analizy danych, wyciągania wniosków i planowania.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość niezbędnych narzędzi analitycznych tj. Google Analytics, SEMrush, Google Search Console, Google Trends, Semstorm, itp.
- Pracę w strukturze importerskiej
- Współpracę w środowisku międzynarodowym
- Umowę B2B i wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość realnego wpływu na strategię marketingową nowej marki w Polsce
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Projektant UX/UI
Firma: AIBY
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 13.11.2025
Opis stanowiska: projektowanie ekranów powitalnych, stron startowych, paywalli, landing pages i stron internetowych produktów współpraca z zespołem produktowym, UX researcherami i deweloperami w celu dopasowania projektów do strategii biznesowej rozwój i...
Więcej informacji >>Doradca Klienta ds. telesprzedaży
Firma: Immoqee Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 13.11.2025
Opis stanowiska: Będziesz aktywnie sprzedawać cenione produkty Wolters Kluwer Polska klientom instytucjonalnym (B2B – sektor publiczny i biznesowy), stając się ich zaufanym doradcą. Prowadzisz dynamiczne rozmowy sprzedażowe z potencjalnymi klientami,...
Więcej informacji >>Brygadzista robót wodno-kanalizacyjnych
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 13.11.2025
Opis stanowiska: nadzorowanie prac związanych z budową i modernizacją sieci wodno-kanalizacyjnych, koordynowanie pracy brygady oraz rozdzielanie zadań na budowie, dbanie o jakość i terminowość realizowanych robót, kontrola przestrzegania zasad...
Więcej informacji >>