Specjalista ds. importu i eksportu w branży FMCG
Jesteśmy firmą świadcząca usługi z obszaru FMCG od blisko 30 lat. Specjalizujemy się w ofercie i dystrybucji produktów sypkich. Obecnie nasza hurtownia zajmuje około 4000 m2 powierzchni hali, na której oferujemy blisko pięć tysięcy osobnych pozycji produktowych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Koordynacja procesów importu i eksportu towarów FMCG;
- Negocjacje warunków handlowych i nadzór nad ich realizacją;
- Przygotowywanie dokumentacji celnej, logistycznej oraz handlowej;
- Monitorowanie terminów realizacji zamówień i dostaw;
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy min. (Magazyn i Logistyka, Sprzedaż Administracja);
- Analiza rynku i poszukiwanie nowych możliwości rozwoju eksportu i importu.
- Minimum 2-letnie doświadczenie w branży FMCG, szczególnie w obszarze importu i eksportu;
- Znajomość procedur celnych i dokumentacji międzynarodowej;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (min. poziom B2);
- Umiejętność negocjacji i pracy pod presją czasu;
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z logistyką, handel, ekonomią).
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B;
- Dofinansowanie do pakietów medycznych i sportowo-rekreacyjnych;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie na rynku FMCG o ugruntowanej pozycji;
- Zniżki pracownicze na zakupy w naszej hurtowni.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 02.12.2025
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...
Więcej informacji >>Customer Advisor with Serbian
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 02.12.2025
Providing high-quality customer service via phone, email, chat, and social media Assisting with product information and resolving technical issues Initiating and managing Xiaomi device repair processes Adhering to detailed project guidelines and maintaining high...
Więcej informacji >>Office Support
Firma: ISS Polska
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 02.12.2025
Główne obowiązki: Przedstawianie pomysłów na usprawnienia pracy biura. Zarządzanie usługami soft-service świadczonymi dla pracowników. Przygotowywanie powiadomień dla pracowników. Przygotowywanie zamówień na artykuły papiernicze i artykuły...
Więcej informacji >>