Specjalista ds. handlowych
ZEPTER INTERNATIONAL POLAND Sp. z o.o.
zatrudni pracownika na stanowisko:
- Pracuj 30 godzin miesięcznie online i/lub offline, zarabiając co najmniej minimalne wynagrodzenie krajowe.
- Sprzedawaj produkty Zepter i ciesz się prowizjami aż do 40%.
- Rekrutuj nowych współpracowników i zyskaj do 10% prowizji.
- Polecaj Zepter Club i odbieraj premie rekomendacyjne do 10%.
- Chcesz zdobyć stały lub dodatkowy dochód? A może rozwijać swój własny biznes?
- Jesteś zmotywowaną osobą, która łatwo nawiązuje kontakty i dba o relacje?
- Cenisz sobie wolność i samodzielność w pracy?
- Możliwość uzyskania stałego wynagrodzenia w ramach projektu Zepter Master Team.
- Szkolenia produktowe i sprzedażowe, które przygotują Cię do pracy.
- Własny sklep internetowy – zarabiaj bez wychodzenia z domu.
- Elastyczną formę współpracy: umowa zlecenie lub B2B.
Informacje Administratora danych na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: Rozporządzenie)
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia jest Zepter International Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, e-mail zepter@zepter.com.pl, tel. (22) 565 84 84, (22) 565 80 00.
2) Administrator posiada inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mail: iod@zepter.com.pl lub pod adresem: Inspektor Ochrony Danych Zepter International Poland sp. z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia w celu realizacji procesu rekrutacji.
4) Przewidywani odbiorcy Pani/Pana danych osobowych: podmioty, przy pomocy których Administrator realizuje proces rekrutacji.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres procesu rekrutacji – przez okres 3 miesięcy od dnia zamieszczenia ogłoszenia o pracę.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
7) Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody wyrażonej na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych lub innego powołanego w jego miejsce organu, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy Rozporządzenia.
9) Podanie przez Panią/Pana następujących danych osobowych: imię, nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w postaci numer telefonu, adresu e-mail jest dobrowolne, lecz konieczne dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz zawarcia umowy. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe zrealizowanie ww. celu.
Klauzula zgody do zamieszczenia w CV przez składającego CV: „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zepter International Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 15.08.2025
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...
Więcej informacji >>Administrator urządzeń firmowych telefonii stacjonarnej i komórkowej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 15.08.2025
Współpraca z jednostkami Spółki w zakresie obsługi usług telekomunikacyjnych Prowadzenie ewidencji sprzętu i kart SIM, aktywacja oraz dezaktywacja numerów i usług Bezpośrednia obsługa pracowników Centrali w zakresie telefonii i sprzętu Kontakt i...
Więcej informacji >>Specjalista ds. płac
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 15.08.2025
Naliczanie wynagrodzeń (etat + umowy cywilnoprawne) Rozliczanie zasiłków i potrąceń (alimenty, komornik) Przygotowywanie raportów, deklaracji PIT i ZUS Kontakt z ZUS i US w sprawach płacowych Wystawianie zaświadczeń i dokumentów pracowniczych (np. RP-7)...
Więcej informacji >>