Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej marki samochodów BAIC, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. części zamiennych
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera,
  • Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych,
  • Obsługa zamówień części zamiennych i akcesoriów,
  • Aktualizacja materiałów/oferty handlowej w internetowym katalogu akcesoriów,
  • Bieżąca obsługa zleceń reklamacyjnych na części zamienne.
Oczekiwania wobec kandydata / kandydatki: 
  • Min. 2 lata doświadczenia w branży automotive na podobnym stanowisku,
  • Język angielski na poziomie B2,
  • Biegła znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym naciskiem na MS Excel,
  • Wyższe wykształcenie (mile widziane techniczne),
  • Prawo jazdy kategorii B.
Firma oferuje:
  • Pracę w strukturze importerskiej,
  • Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym,
  • Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B),
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Firma: BAIC

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 03.11.2025

Zakres obowiązków: Wspieranie i koordynowanie sprzedaży samochodów poprzez sieć dealerską Wspieranie i koordynowanie sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych poprzez sieć dealerską Realizacja założonych celów związanych ze sprzedażą w...

Więcej informacji >>

Staż w administracji państwowej

Firma: Fundacja Sustinae

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 03.11.2025

Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych Archiwizacja dokumentów Podstawowe czynności administracyjne Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej Wymagania: Ważne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) lub dokument równoważny Status osoby...

Więcej informacji >>

Specjalista ds. Kadr i Płac

Firma: Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 03.11.2025

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień...

Więcej informacji >>