Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy!  Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do  Dołącz do Działu Energoelektroniki w Zakładzie Naprawy Tramwajów  jako:

Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2025/120
Będziesz odpowiadać za:
  • organizacja procesu obiegu dokumentów,
  • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • prowadzenie rejestru zleceń realizowanych w dziale,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej (m.in.: urlopy, delegacje, zwolnienia) i finansowej (cele sprawozdawcze),
  • zgłaszanie zapotrzebowania na asortyment biurowy,
  • prowadzenie rejestru przeprowadzonych w dziale kontroli,
  • prowadzenie wykazu substancji niebezpiecznych i ich mieszanin oraz aktualizacji kart charakterystyk,
  • opracowywanie i aktualizacja instrukcji BHP na stanowiskach pracy,
  • udział w opracowaniu dokumentacji technicznych.
Czeka na Ciebie:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo,
  • wynagrodzenie w przedziale: 8400-8700 brutto (zawiera stawkę zasadniczą wraz z 20% premią regulaminową),
  • praca w godzina 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku,
  • wdrożenie w ramach adaptacji zawodowej,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie oraz możliwość wykupienia karnetu sportowego,
  • bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
  • pakiet socjalny w tym m.in. dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania,
  • możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów,
  • bezpłatna nauka języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor dla Ciebie i wybranej osoby towarzyszącej,
  • bezpłatne konsultacje psychologiczne dla pracowników, podwyższone do 4% wpłaty do PPK.
A od Ciebie oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego (ekonomia, prawo, techniczne, administracja),
  • przynajmniej 3 lata doświadczenia związanego z koordynowaniem spraw administracyjno-biurowych lub organizacyjnych,
  • obsługi programów MS Word, MS Excel (tworzenie prostych formuł), MS PowerPoint, MS Outlook oraz urządzeń biurowych,
  • znajomości przepisów prawa pracy oraz umiejętności ich interpretacji,
  • podstawowej znajomości języka angielskiego,
  • zaangażowania, samodzielności, dobrej organizacji pracy,
  • umiejętności współpracy w zespole.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno

Opublikowano: 17.08.2025

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań...

Więcej informacji >>

Inspektor / Inspektorka ds. BHP

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno

Opublikowano: 17.08.2025

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i zapewnienie zgodności obowiązujących w sklepie instrukcji, procedur, zaświadczeń z obowiązującymi przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy...

Więcej informacji >>

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 17.08.2025

Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...

Więcej informacji >>