Specjalista ds. administracyjnych i rozliczeń
- obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce
- fakturowania
- raportowania
- prowadzenia dokumentacji
- obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień
- posiadasz wykształcenie min. średnie
- dobrze znasz i obsługujesz programy Excel i Word
- posiadasz minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej
- potrafisz pracować w zespole, jesteś komunikatywny
- bardzo dobrze potrafisz zorganizować własną pracę
- pracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość rozwoju zawodowego
- kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- grupowe ubezpieczenie na życie
- prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
- kartę Multisport dofinansowaną przez pracodawcę
- atrakcyjne świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Dyspozytor (planista transportu)
Firma: Transgourmet Polska
Miejsce pracy: mazowieckie / Ożarów Mazowiecki
Opublikowano: 14.10.2025
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: planowanie tras i optymalizacja kosztów transportu, planowanie harmonogramu pracy kierowców i bieżąca koordynacja ich pracy, prowadzenie rejestru i składanie raportów z pracy działu, kontrola jakości i terminowości...
Więcej informacji >>Kierowca kat. C
Firma: Transgourmet Polska
Miejsce pracy: mazowieckie / Ożarów Mazowiecki
Opublikowano: 14.10.2025
Twój zakres obowiązków przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta gastronomicznego (foodservice), rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów....
Więcej informacji >>Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 14.10.2025
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company...
Więcej informacji >>