AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura w zakresie administracyjno-gospodarczym, w szczególności:
    • zarządzanie flotą ok. 10 pojazdów służbowych (przeglądy, ubezpieczenia, serwis, naprawy, utrzymanie czystości itp.), 
    • przewóz dokumentów, sprzętu, materiałów, transport osób (np. członków zarządu) – w zależności od potrzeb,
    • utrzymanie infrastruktury biurowej poprzez kontrolę stanu pomieszczeń, wyposażenia i urządzeń; zgłaszanie usterek, organizacja napraw, drobne prace konserwacyjne,
    • wyposażanie stanowisk pracy zgodnie z wytycznymi (meble, akcesoria, artykuły biurowe), sporadycznie konieczność wykonywania prac fizycznych, takich jak przenoszenie wyposażenia, reorganizacja stanowisk pracy,
    • organizacja zakupów na potrzeby biura (materiały biurowe, środki czystości, artykuły spożywcze, wyposażenie), 
    • prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z działalnością działu (np. ewidencja pieczątek, zakupów, urządzeń),
    • współpraca z dostawcami i firmami serwisowymi,
    • pomoc przy organizacji wydarzeń firmowych,
    • wsparcie organizacyjne pracowników.
Wymagania
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • prawo jazdy kat. B (wymóg konieczny),
  • podstawowa wiedza techniczna,
  • znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę, 
  • umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność, komunikatywność.
Oferujemy
  • współpracę z doświadczonym zespołem w przyjaznej atmosferze,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (wyłącznie),
  • praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku (elastyczne godziny między 7:00 a 17:00),
  • niezbędne do pracy narzędzia i materiały,
  • finansowanie szkoleń zawodowych i innych,
  • bezpłatny pakiet medyczny oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dofinansowanie kart sportowych oraz możliwość nabycia kart dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego,
  • dofinansowania z funduszu socjalnego (do wypoczynku, okularów, wydarzeń kulturalnych/rozrywkowych i in.),
  • lokalizacja blisko stacji metra oraz linii autobusowych 512 i 212.
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych, mazowieckie / Warszawa ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-294), ul. Zielone Zacisze 11B.
  2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub na adres siedziby administratora.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności od tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy publiczne i inne podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
  5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez 6 miesięcy od czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach – przez 12 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.
  9. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Regionalny Kierownik / Kierowniczka Sprzedaży ds Przemysłu

Firma: Sonepar Polska sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 13.10.2025

Główne zadania na stanowisku: prowadzenie projektów dla klientów sektora przemysłowego; przygotowanie oraz wdrożenie rozwiązań w oparciu o produkty oraz usługi pochodzące z oferty Sonepar; zapewnienie doradztwa technicznego dla klientów oraz dla...

Więcej informacji >>

Kierownik budowy (budownictwo modułowe)

Firma: Unihouse S.A.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 13.10.2025

Twój zakres obowiązków Zarządzanie budową oraz nadzór nad jakością i terminowością realizowanych prac zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną Organizacja i koordynacja robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem Kontrola...

Więcej informacji >>

Starszy Specjalista ds. Leasingu

Firma: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 13.10.2025

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i...

Więcej informacji >>