Sekretarz
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Praca przy komputerze.
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzenie kontroli w innych urzędach.
- Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Przy wejściu do budynku GUS brak progów utrudniających wjazd wózkiem, schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. Windy są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku znajduje się 7 toalet przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- Przyjmuje i rejestruje korespondencję oraz dokumenty wpływające do departamentu i z niego wychodzące w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów i korespondencji.
- Prowadzi ewidencję osobową pracowników departamentu (listy obecności, delegacje, plany i realizację urlopów, zwolnienia lekarskie, harmonogramy pracy zdalnej) oraz obsługę systemu ECP w celu wsparcia dyrektora w prawidłowej organizacji pracy w departamencie.
- Prowadzi kalendarz oraz monitoruje terminy realizacji poleceń dyrektora i zadań nałożonych na departament, a także przekazuje polecenia zamieszczane w systemie Kontroli Wykonywania Poleceń (KWP) i uzupełnia informację o ich realizacji w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego ich wykonania.
- Redaguje pisma na polecenie dyrektora i zastępców dyrektora departamentu w celu wsparcia ich w bieżącej pracy.
- Udziela ogólnych odpowiedzi interesantom w celu zapewnienia właściwej obsługi osób kontaktujących się z departamentem.
- Przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne i kadrowe pracownikom departamentu w celu zapewnienia dobrego przepływu informacji wewnątrz departamentu.
- Zaopatruje pracowników departamentu w materiały eksploatacyjno-biurowe oraz prowadzi ewidencję infrastruktury informatycznej departamentu w celu zapewnienia odpowiednich zasobów materiałowych niezbędnych do realizacji zadań.
- Pełni rolę koordynatora CSR w departamencie w celu prawidłowej i terminowej realizacji zadań z zakresu społecznej odpowiedzialności.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Umiejętność wyszukiwania, gromadzenia i porządkowania informacji niezbędnych dla sprawnej obsługi stanowiska pracy
- Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
- Rzetelność
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Współpraca
- Komunikacja
- Otwartość na zmiany i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Dzielenie się wiedzą
- Orientacja na klienta/interesanta
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe: 1 rok w sekretariacie w administracji publicznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – A2
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail, Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach, Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych dotyczących sprzętu, Doradztwo produktowe oraz sprzedaż dopasowana do...
Więcej informacji >>Lekarz Neurolog
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji prawo wykonywania zawodu umiejętność obsługi komputera Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o UZ bądź KG – sam wybierasz elastyczne godziny pracy wsparcie edukacyjne -...
Więcej informacji >>Employee Lifecycle Specialist with Romanian language
Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR...
Więcej informacji >>