Regional Service Manager
TOMRA Collection Poland is in the middle of the start-up phase and is growing fast.
This is the reason, we are looking for a full-time colleague, based in Warsaw, who can start asap as Regional Service Manager (North Poland) in a fast growing company with start-up flair.
- Lead, coach, and develop a team of field service technicians, fostering a high-performing and motivated team environment.
- Ensure customer satisfaction by maintaining high standards of service quality and timely issue resolution.
- Drive operational excellence by monitoring KPIs, streamlining processes, and managing resources effectively.
- Collaborate with the broader service management team to implement and improve service strategies.
- Conduct regular visits to customers to maintain strong relationships and ensure service expectations are met.
- Ensure compliance with company policies and procedures, maintaining the highest safety and quality standards.
- Take part in various projects where your competence will contribute to the Business Unit’s results
- Proven experience in service management or a similar role, ideally with field service teams.
- Strong leadership and team management skills, with the ability to motivate and guide a team.
- Exceptional customer focus and communication skills, with the ability to build strong client relationships.
- Strong problem-solving and organizational skills, with a results-oriented mindset.
- Technical proficiency and understanding of service-related processes.
- A valid driver’s license and willingness to travel across the region.
- Ability to visit the Warsaw office once per week.
- Fluent in English and Polish.
- An engaging role in a dynamic and supportive team.
- Competitive remuneration and benefits package.
- We provide laptop, mobile phone and a company car.
- You can expect an exceptionally good working atmosphere and a culture of mutual respect as well as a company that lives sustainability.
- Opportunities for professional development and growth within the company.
- Flat hierarchies and the open-door principle in a future-oriented company
- Regular employee satisfaction surveys and regular employee events.
- Option for private health insurance, co-financing sport card, benefit platform.
- E-Learning platform, employee referral program.
- "Leading the resource revolution" - together at TOMRA we are working to create a sustainable future - become part of it!
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Kierownik Robót Budowlanych
Firma: Spravia sp. z o. o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 24.01.2025
Twój zakres obowiązków: Bieżący nadzór nad jakością i terminowością robót budowlanych w ścisłej współpracy z kierownikiem budowy i inżynierami budowy Samodzielne zarządzanie odcinkiem robót powierzonym przez kierownika budowy Weryfikacja...
Więcej informacji >>Inżynier budowy
Firma: Spravia sp. z o. o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 24.01.2025
Twój zakres obowiązków Weryfikacja dokumentacji projektowej i materiałów sprzedażowych Przygotowanie i weryfikacja przedmiarów i obmiarów robót Przygotowanie zapytań ofertowych i zbieranie ofert od dostawców materiałów i wykonawców Weryfikacja ofert...
Więcej informacji >>Specjalista / Specjalistka ds. Rekrutacji F2F
Firma: STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 24.01.2025
Twoje zadania: Tworzenie angażujących treści rekrutacyjnych, takich jak ogłoszenia, plakaty czy grafiki. Zarządzanie portalami rekrutacyjnymi oraz promowanie ofert pracy. Współpraca przy kampaniach wizerunkowych w social mediach. Analiza wyników rekrutacji i...
Więcej informacji >>