Referent
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa w siedzibie urzędu, przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Siedziba Urzędu znajdująca się na ul. Białobrzeskiej 53a jest budynkiem wielokondygnacyjnym, nie wyposażonym w windy osobowe.
Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Szerokość głównych drzwi wejściowych do Urzędu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych a także toaleta znajdująca się na parterze budynku są dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. Na terenie Urzędu wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osoby z niepełnosprawnością ruchową.
Na stanowisku wykonywana jest praca biurowa, wymagana jest umiejętność interpretacji i zastosowania przepisów w praktyce, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno - biurowego.
Zakres zadań
- Pozyskuje informacje mogące mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego, w tym o wydatkach i wartości mienia zgromadzonego przez podatnika w celu odpowiedniego wytypowania podmiotów do kontroli.
- Zarządza ryzykiem zewnętrznym, w tym identyfikuje obszary zagrożeń mogące mieć wpływ na prawidłowość wypełniania obowiązków podatkowych i celnych (dot. urzędów prowadzących sprawy celne) w celu jego zminimalizowania.
- Typuje podmioty do czynności sprawdzających, kontroli podatkowej i postępowań podatkowych oraz sporządza plany kontroli w celu sprawdzenia prawidłowości wywiązywania się podatników z obowiązków podatkowych oraz prawidłowej i efektywnej organizacji pracy.
- Analizuje oświadczenia o stanie majątkowym, z wyłączeniem oświadczeń majątkowych pracowników w celu weryfikacji danych w nich wykazanych.
- Wymienia informacje podatkowe oraz obsługuje systemy wymiany informacji podatkowych w celu weryfikacji prawidłowości wypełniania zobowiązań podatkowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość Ustawy Ordynacja Podatkowa
- Skrupulatność, dociekliwość i wnikliwość
- Umiejętności analityczne
- Gotowość do uczenia się
- Znajomość obsługi komputera
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Recruiter
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 30.01.2025
Your responsibilities Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face...
Więcej informacji >>Starszy specjalista ds. budowlanych
Firma: Urząd Dozoru Technicznego
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 30.01.2025
Do Twoich zadań należeć będzie: Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących remontów i inwestycji budowlanych w jednostkach organizacyjnych UDT. Tworzenie zapisów do projektów umów na roboty budowlane. Udział w odbiorach technicznych, budowanych lub...
Więcej informacji >>Inżynier – Konstruktor lotniczy
Firma: Steam Recruitment sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 30.01.2025
Zakres obowiązków: Projektowanie i prace konstrukcyjne Przygotowanie dokumentacji i analiz certyfikacyjnych Współtworzenie dokumentacji użytkowej Nadzór nad budową prototypu i testami Wymagania: Wykształcenie wyższe – mile widziane o profilu lotniczym,...
Więcej informacji >>