Referent
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Stanowisko pracy znajduje się na II/III piętrze siedmiopiętrowego budynku. Dojazd na piętra dwiema windami. Obiekt i pomieszczenia pracy spełniają wymogi zatrudnienia osób z niepełnosprawnością ruchową. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Praca administracyjno-biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Zakres zadań
- Pozyskuje informacje mogące mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego w celu odpowiedniego wytypowania podmiotów do kontroli.
- Zarządza ryzykiem zewnętrznym, w tym identyfikuje obszary zagrożeń mogących mieć wpływ na prawidłowość wypełniania obowiązków podatkowych/celnych w celu jego zminimalizowania.
- Typuje podmioty do czynności sprawdzających, kontroli podatkowej i postępowań podatkowych w celu sprawdzenia prawidłowości wywiązywania się podatników z obowiązków podatkowych oraz prawidłowej i efektywnej organizacji pracy.
- Dokonuje czynności sprawdzających w celu weryfikacji prawidłowości dokonanych rozliczeń.
- Przekazuje wnioski o dokonanie zwrotu podatku od wartości dodanej do właściwych państw członkowskich w celu wymiany informacji z państwami Unii Europejskiej w zakresie prawidłowości wypełniania obowiązków podatkowych.
- Realizuje zadania związane z transakcjami wewnątrzwspólnotowymi w celu wymiany informacji z państwami Unii Europejskiej w zakresie prawidłowości wypełniania obowiązków podatkowych oraz weryfikacji prawidłowości wypełniania obowiązków podatkowych.
- Analizuje i wymienia informacje podatkowe oraz obsługuje systemy wymiany informacji podatkowych w celu weryfikacji prawidłowości wypełniania zobowiązań podatkowych.
- Orzeka w zakresie kar porządkowych w celu zdyscyplinowania podatników/płatników/inkasentów do terminowego i prawidłowego wywiązywania się z obowiązków podatkowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość Ustawy Ordynacja Podatkowa
- Skrupulatność, dociekliwość i wnikliwość
- Umiejętności analityczne
- Gotowość do uczenia się
- Znajomość obsługi komputera
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Doradca klienta z duńskim/norweskim dla usług streamingowych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 13.08.2025
Zapewnij wsparcie klientom przez telefon, email lub chat, oferując asystencję techniczną i rozwiązując problemy. Bądź pierwszym punktem kontaktu dla klientów B2B i B2C. Wymagana biegłość w języku duńskim/norweskim (C1) i angielskim (B2). Doświadczenie w...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Komercjalizacji i Zarządzania Nieruchomościami
Firma: Poczta Polska S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 13.08.2025
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: udział w procesach optymalizacji powierzchni i komercjalizacji nieruchomości, pozyskiwanie nowych lokalizacji na potrzeby prowadzenia działalności placówek pocztowych/obiektów logistycznych, poszukiwanie...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 13.08.2025
Optymalizacja użytkowania i komercjalizacja nieruchomości. Pozyskiwanie nowych lokalizacji dla placówek oraz obiektów logistycznych. Poszukiwanie i negocjowanie warunków z potencjalnymi najemcami. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Koordynacja działań...
Więcej informacji >>