Referent / Analityk Dużych Zbiorów Danych w Wydziale Raportów, Monitorowania i Dostępności do Świadczeń w Departamencie Analiz, Monitorowania Jakości i Optymalizacji Świadczeń
Szczegóły oferty
- prowadzenie analiz dużych zbiorów danych (przy pomocy środowiska R i języka SQL) dotyczących harmonogramów przyjęć, w tym list oczekujących oraz dostępności do świadczeń finansowanych ze środków Narodowego Funduszu Zdrowia;
- tworzenie raportów, prezentacji multimedialnych i innych form przedstawiania wyników wykonanej pracy analitycznej;
- przygotowywanie zestawień dotyczących list oczekujących na świadczenia finansowane przez NFZ;
- pozyskiwanie informacji z systemów bazodanowych Centrali Funduszu oraz dbanie o dokumentację procesu analitycznego powstałego w ramach pracy Departamentu.
Wymagania konieczne:
- na stanowisko referenta, wykształcenie średnie;
- na stanowisko analityka dużych zbiorów danych, wykształcenie wyższe;
- na stanowisko referenta w przypadku posiadania wykształcenia średniego staż pracy nie jest wymagany’
- na stanowisko analityka dużych zbiorów danych w przypadku posiadania wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany;
- znajomość języków programowania (w tym R);
- znajomość języka zapytań SQL;
- znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności Excel (tabele przestawne itd.);
- umiejętność wyszukiwania i wykorzystywania źródeł informacji/ literatury (w tym zagranicznych) dotyczących funkcjonowania systemów ochrony zdrowia;
- znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (minimum poziom B2).
Wymagania dodatkowe:
- znajomość statystyki/ekonometrii;
- doświadczenie zawodowe w jednostkach ochrony zdrowia;
- doświadczenie w analizach z obszaru systemu ochrony zdrowia;
- znajomość zasad prowadzenia harmonogramów przyjęć w tym list oczekujących;
- znajomość zagadnień ekonomicznych z zakresu ochrony zdrowia;
- analityczne i logiczne myślenie;
- umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej;
- umiejętność pracy zespołowej;
- orientacja na jakość;
- efektywna komunikacja;
- kreatywność i terminowość.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.02.2025
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała...
Więcej informacji >>Specjalista ds. sprzedaży
Firma: QrCharge
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.02.2025
Zakres obowiązków: Obsługa zapytań i zgłoszeń od potencjalnych klientów B2B otrzymywanych poprzez stronę internetową; Kontakt z właścicielami i menedżerami lokali gastronomicznych (restauracje, kawiarnie, bary, hotele); Prezentacja oferty i doradztwo w...
Więcej informacji >>Specjalista / Specjalistka ds. gwarancji (Usterki budowlane)
Firma: MPJ Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.02.2025
Umowa o pracę – 5 000 – 8 000 brutto Kontrakt B2B – 6 000 – 9 000 netto Zakres obowiązków: Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji Prowadzenie bieżącej...
Więcej informacji >>